اعلام برنامه ها و تخفیف ویژه هتل کویری تی دا به مناسبت شب یلدا

به گزارش وبلاگ ایتالیا، هتل سنتی تی دا، اولین هتل کویری ایران، برنامه های مجذوب کننده به همراه تخفیف ویژه به مناسبت شب یلدا به متقاضیان ارائه می دهد.

اعلام برنامه ها و تخفیف ویژه هتل کویری تی دا به مناسبت شب یلدا

از دیرباز افسون کویر و زیبایی های وصف ناپذیراین پهنه بی نظیر جغرافیایی، انگیزه سفر به این منطقه زیبا را در فکر هر انسانی در سراسر کره خاکی ایجاد نموده است تا جایی که برای بسیاری از اهالی گردش و سفر و دنیاگردان، اقامت دلپذیر همراه با مهمان نوازی خاص مردمان خونگرم منطقه ها کویری و خدمات با کیفیت پرسنل مجرب یک هتل سنتی، زیر آسمان پر ستاره کویر، یک رویای مجذوب کننده است.

به گزارش وبلاگ ایتالیا، این رویا با تاسیس هتل سنتی تی دا ،اولین هتل کویری ایران، در حاشیه کویر مرکزی و بستر کویر مصر و فرحزاد ایران به تحقق پیوست. اکنون در آستانه تولد شش سالگی تی دا، دنیاگرد ها و گردشگران زیادی از سراسر ایران و دیگر کشورهای دنیا با اقامت در این هتل زیبا لذت وصف ناپذیر همنشینی با طبیعت بکر کویر ایران را تجربه نموده اند و بعد از اولین تجربه لذت بخش بارها با خانواده و دوستان جهت تجدید خاطرات میهمان تی دا بوده اند.

هتل سنتی تی دا با تکیه بر معماری بومی و آداب و سنت های مردم میهمان نواز کویر و آیین های باستانی ایران و به جهت پاسداشت یلدا؛ این میراث کهن ارزشمند ایران زمین، همیشه در برپایی این مراسم ثابت قدم بوده و سال جاری نیز با نزدیک شدن به طولانی ترین شب سال، یلدای کهن آریایی، برای جشن گرفتن این شب زیبا برنامه های مجذوب کنندهی تدارک دیده است .

شب نشینی یلدایی، آتشونی ، شب گردی کویری و استفاده از آرامش و انرژی این بستر بکر جغرافیایی ، چای آتشی ، آش رشته هیزمی ، موسیقی و ... بخشی از برنامه های یلدای کویری درهتل تی دا خواهد بود .

شایان ذکر است بنا به اعلام مدیریت هتل تی دا؛ مهمانان محترمی که به وسیله وبلاگ ایتالیا با این هتل تماس می گیرند از تخفیف ویژه اقامت فولبرد هتل و پذیرایی شب یلدا برخوردار خواهند شد و شماره تلفن ثابت 03158523099 و شماره همراه 09124671237 به منظور رزرو در خدمت متقاضیان محترم است.

منبع: همگردی

به "اعلام برنامه ها و تخفیف ویژه هتل کویری تی دا به مناسبت شب یلدا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام برنامه ها و تخفیف ویژه هتل کویری تی دا به مناسبت شب یلدا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید