افزایش محبوبیت بایدن در نظرسنجی ها

به گزارش وبلاگ ایتالیا، معاون رئیس جمهور سابق آمریکا از زمان اعلام نامزدی خود در انتخابات ریاست جمهوری 2020 با افزایش محبوبیت در نظرسنجی ها روبرو شده است.

افزایش محبوبیت بایدن در نظرسنجی ها

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ ایتالیا، نظرسنجی شبکه سی ان ان که روز سه شنبه منتشر شد نشان می دهد که جو بایدن معاون رئیس جمهور سابق آمریکا از زمان اعلام آمادگی برای شرکت در رقابت های انتخاباتی 2020 با استقبال عمومی روبرو شده است. نظرسنجی ها حاکی است که بایدن اختلاف دو رقمی با نزدیک ترین نامزد حزب دموکرات دارد.

نظرسنجی سی ان ان نشان می دهد که میزان حمایت عمومی از بایدن به بیش از 39 درصد رسیده است که این رقم نسبت به نظرسنجی قبلی 11 درصد رشد داشته است. میزان محبوبیت بایدن 24 درصد بیشتر از برنی سندرز دیگر نامزد دموکرات است که تنها 15 درصد حمایت عمومی را در اختیار داشته است.

هیچ یک از نامزدهای دیگر حزب دموکرات نتوانسته اند حمایت دو رقمی شرکت کنندگان در این نظرسنجی را جلب کنند.

نظرسنجی موسسه مورنینگ کانسالت نیز نشان می دهد که بایدن از حمایت 36 درصدی برخوردار است و این رقم برای سندرز به 22 درصد رسیده است. این رقم نسبت به نظرسنجی قبلی که اوایل ماه جاری میلادی اجرا شده است، 6 درصد رشد داشته است.

افزایش حمایت افکار عمومی از بایدن تا حد زیادی مربوط به پشتیبانی آمریکایی آفریقایی ها از وی بوده است. نظرسنجی موسسه کانسالت نشان می دهد که بایدن توانسته است حمایت 43 درصد رای دهندگان سیاه پوست را جلب کند. این رقم برای سندرز تنها 20 درصد بوده است.

در نظرسنجی سی ان ان نیز بیش از 50 درصد رای دهندگان غیر سفید پوست از بایدن حمایت کرده اند. این رقم برای سندرز به کمتر از 14 درصد رسیده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "افزایش محبوبیت بایدن در نظرسنجی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش محبوبیت بایدن در نظرسنجی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید