اقدامات پست برای توزیع به موقع گذرنامه و برگه تردد اربعین

به گزارش وبلاگ ایتالیا، معاون وزیر ارتباطات گفت: در مجموعه پست اقدامات مناسبی برای توزیع گذرنامه ها صورت ژذیرفته و ستاد اربعین را تشکیل دادیم. شیفت توزیع تا ساعت 22 نیز وجود دارد و روزانه 100 هزار گذرنامه را توزیع می کنیم.

اقدامات پست برای توزیع به موقع گذرنامه و برگه تردد اربعین

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ ایتالیا، حسین نعمتی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پست در نشست خبری که بعدازظهر امروز برگزار گشت، گفت: امروز 174 عضو فعال در اتحادیه جهانی پست وجود دارد شبکه پستی کشور با 12 هزار پرسنل و 15 هزار پیمانکار به خدمت رسانی در کشور مشغول است.

وی گفت: در شش ماهه ابتدای 98 ،11 درصد رشد خدمات ترافیکی داشتیم و براساس امار حدودا 11 میلیون امانت را در کل کشور جابجا کردیم.

نعمتی ادامه داد: همچنین در شش ماه گذشته 14 درصد رشد در خرید و فروش اینترنتی داشتیم. بسترهای لازم برای پرداخت الکترونیکی در حال فراهم شدن است و این کار می تواند موجب ازبین رفتن فساد در نظام های اداری شود.

وی گفت: 100 درصد نامه رسان های ما به کارتخوان سیار مجهز شدند. استفاده از توان جوانان پیروز بوده و میانگین سنی پرسنل زیر 45 سال است.

نعمتی ادامه داد: بانک اطلاعاتی پست 56 میلیون کد پستی دارد و ما این کدها را به روز می کنیم و پروژه ژئو کد کردن کدهای پستی را هم در برنامه داریم و توانستیم در 76 شهر کشور این کار را انجام دهیم.

وی ادامه داد: کارت های سوخت به چهار سال گذشته برمی شود و به دلیل فعال نبودن کارت های سوخت، این کارت ها در پست باقی ماند و خوشبختانه بیش از 9 میلیون کارت سوخت توزیع شده است و همچنین 450 هزار فقره گذرنامه و برگ موقت برای اربعین توزیع شده است.

معاون وزیر گفت: کمتر از 10 درصد از کارتهای سوخت در دفاتر باقی مانده است.

نعمتی گفت: بعضی از ماموریت های شرکت پست تغییر نموده و شرکت این امادگی را دارد که با استارتاپها همکاری کند.

وی گفت: سرویس الو پست راه اندازی شده است ولی هیچ انحصاری برای شرکتهای فعال قائل نشدیم و از هراستارتاپ فعال در این حوزه استقبال می کنیم.

مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: متولی تعرفه پستی سازمان تنظیم مقررات است و نزدیک به 3 سال است که هیچ افزایش قیمتی نداشتیم اما سال جاری کمتر از 20 درصد افزایش قیمت بطور میانگین داشتیم.

نعمتی گفت: موضوع مجوزهای پستی عملا از سمت وزارت ارتباطات واگذار شد و دو اپراتور پستی در 10 استان کشور آغاز به کار کردند و ناظر این اپراتورها سازمان تنظیم مقررات رادیویی است.

وی اضافه کرد: در مجموعه پست اقدامات مناسبی برای توزیع گذرنامه ها انجام دادیم و ستاد اربعین را تشکیل دادیم. شیفت توزیع تاساعت 22 را قرار دادیم و روزانه 100 هزار گذرنامه را توزیع می کنیم.

مدیرعامل پست گفت: 80 پروژه در پست تعریف شده است و پست باید در حوزه توزیع فعال باشد اما در کنار آن ، پروژه غرامت را نهادینه کردیم.

وی ادامه داد: در سال های گذشته زیان هایی به این شرکت وارد شده است و 20 درصد درامد شرکت پست به عنوان زیان انباشته است.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس

به "اقدامات پست برای توزیع به موقع گذرنامه و برگه تردد اربعین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدامات پست برای توزیع به موقع گذرنامه و برگه تردد اربعین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید