برنامه مسابقات آب های آرام قهرمانی کشور اعلام شد

به گزارش وبلاگ ایتالیا، مسابقات آب های آرام قهرمانی کشور مهر ماه در دریاچه آزادی برگزار می گردد.

برنامه مسابقات آب های آرام قهرمانی کشور اعلام شد

به گزارش وبلاگ ایتالیا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، پس از اعلام فدراسیون قایقرانی و مجوز ستاد ملی مبارزه با کرونا در ورزش، رقابت های آب های آرام قهرمانی کشور برگزار می گردد.

براین اساس مسابقات آب های آرام قهرمانی کشور در بخش آقایان بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و یابود مرحوم پوریا مسافری پنجم مهر ماه و مسابقات آب های آرام قهرمانی کشور در بخش بانوان بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و یادبود مرحومه شادی سرخیل ششم مهر ماه در دریاچه آزادی برگزار می گردد.

این رقابت ها با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و مطابق با قوانین بین المللی و قوانین فدراسیون قایقرانی ایران در مواد کایاک یک نفره 1000 و 500 متر و کانوی یک نفره 1000 و 500 متر در بخش بانوان و آقایان برگزار می گردد.

جلسه هماهنگی سرپرستان تیم ها به صورت آنلاین ساعت 11 روز 2 مهر در بخش آقایان و ساعت 14 روز 2 مهر انجام خواهد شد.

تیم اعزامی هر استان شامل سه ورزشکار کایاک و سه ورزشکار کانوکانادایی در بخش بانوان و آقایان است و هر ورزشکار می تواند تنها در یک مسافت 1000 یا 500 متر شرکت کند. هر استان نیز مجاز است در هر ماده دو ورزشکار شرکت دهد و در سرانجام رقابت های فینال حکم و مدال به بهترین قایق استان تعلق می گیرد.

رده بندی تیمی مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان به صورت مجزا و بر اساس سیستم امتیازدهی خواهد بود.

هیئت های قایقرانی حداکثر تا 25 شهریور ماه مهلت دارند تا آمادگی و اسامی نفرات شرکت نماینده خود را به فدراسیون اعلام نمایند و پس از این تاریخ اعلام آمادگی ها قابلیت پاسخگویی نخواهد داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "برنامه مسابقات آب های آرام قهرمانی کشور اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه مسابقات آب های آرام قهرمانی کشور اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید