بسته ویژه صادراتی به شرکت&zwnjهای خلاق تعلق گرفت

به گزارش وبلاگ ایتالیا به نقل از معاونت علمی و فناوری، شرکت های خلاق محصولات خاصی فراوری می نمایند که صادرات آنها نیز نیازمند تبحر و تخصص خاصی است. در این راستا، سامانه خدمات مرکز شرکت ها و موسسات دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری موسوم به بیزسرویس، یک بسته آموزشی ویژه برای این شرکت ها تدارک دیده است. مدیران شرکت های خلاق صادراتی می توانند در این دوره های آموزشی از مشاوره صادرنمایندگان خبره استفاده نمایند.

بسته ویژه صادراتی به شرکت&zwnjهای خلاق تعلق گرفت

ارتباطات بین المللی یکی از الزامات اولیه در فرآیند بین المللی شدن شرکت ها و صادرات محصولات و خدمات می باشد. بر این اساس، ستاد فرهنگ سازی اقتصاد دانش بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق، نیز شرکت های خلاق را در کنار شرکت های دانش بنیان به بعضی مقاصد صادراتی اعزام نموده است. این سفرها، عموماً با هدف توسعه بازار و تجاری سازی محصولات خلاق، صورت می گیرد. اعزام هیئت تخصصی گیاهان دارویی و معطر به کشورهای فرانسه و ترکیه نیز در این راستا برنامه ریزی شد.

آشنایی با روش های بازاریابی بین المللی و ایجاد زیرساخت های لازم در بخش صادرات، از مهمترین نیازها برای ورود به بازار جهانی محصولات خلاق محسوب می گردد. بر همین اساس شبکه ای از مشاوران و کارگزاران مجرب در این حوزه سعی نموده اند تا بخشی از نیازهای شرکت های خلاق صادراتی را برطرف نمایند.

فضای کسب و کار در دنیای امروز به شدت تغییر یافته است و تبلیغات به عنوان بازوی اصلی فروش و توسعه بازار شناخته می گردد. در راستای معرفی توانمندی های شرکت های خلاق و حمایت از توسعه بازار و بازاریابی محصولات آنها، بخشی از هزینه های طراحی و تهیه ابزارهای تبلیغاتی مانند سایت و کاتالوگ به زبان خارجی، به صورت حمایت بلاعوض به شرکت ها تعلق می گیرد.

حضور مستقل در نمایشگاه، مالکیت معنوی (اختراع و نشان تجاری)، یاری هزینه پذیرش هیئت تجاری، پیشخوان مشاوره صادرات و واردات، ارزیابی آمادگی صادرات (ERA)، تامین اقتصادی و طرح تجاری، تحقیقات بازار، حضور در پاویون ملی ایران در نمایشگاه های خارجی، نمایشگاه دائمی و ارسال نمونه محصول، پیشخوان مشاوره تجارت با کشورهای منتخب و خدمات حقوقی بین المللی، از جمله خدماتی هستند که شرکت های صادراتی خلاق دریافت می نمایند تا بازارهای صادراتی خود را ایجاد و توسعه دهند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "بسته ویژه صادراتی به شرکت&zwnjهای خلاق تعلق گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته ویژه صادراتی به شرکت&zwnjهای خلاق تعلق گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید