تضاد فکری با اعضای شورای شهر رباط کریم ندارم

به گزارش وبلاگ ایتالیا، محمد میرزمانی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران و فعالان مجازی شهرستان رباط کریم گفت: طی یک سال اخیر که در شهرداری رباط کریم مشغول به خدمت بوده ام اولویت اصلی ما در مدیریت شهری شهرستان اتمام پروژه های نیمه تمام بوده است.

تضاد فکری با اعضای شورای شهر رباط کریم ندارم

میرزمانی در ادامه اضافه کرد: با تمام اتفاقاتی که در شهر اتفاق افتاده است شهرداری در هیچ کدام از حوزه های عمرانی، خدماتی و هنری قدمی به عقب حرکت ننموده است و امروز در نظر داریم که شهرداری را از یک نهاد خدماتی به یک نهاد اجتماعی تبدیل کنیم و همه مردم باید در ارائه خدمات مشارکت داشته باشند.

وی با بیان اینکه سرمایه گذار باید امنیت در سرمایه گذاری داشته باشد گفت: در شهرداری رباط کریم ما در حوزه های مختلفی ورود نموده ایم و در صدد هستیم با جذب سرمایه گذار در رشد و پیشرفت این شهر سهم به سزایی داشته باشیم.

شهردار رباط کریم بیان داشت: امروز نگاه ما به تمام حوزه های شهری است و مفتخر هستیم که بگوییم امروز در شهرستان رباط کریم واسطه گری را به حداقل رسانده ایم و تا حدودی پیش رفته است که مردم بدون واسطه با شهرداری در ارتباط هستند.

میرزمانی با اشاره به اینکه تحت هیچ شرایطی به دنبال ایجاد نفاق بین شورای شهر و شهرداری نیستیم گفت: هیچ گونه تضاد فکری با اعضای شورای شهر رباط کریم نداریم و سوال حق مسلم شورای شهر است و موضوعی که بسیار مهم است این است که نباید اعتماد را از مردم گرفت و مسائل باید مستقیم با خود افراد در میان گذاشته گردد.

شهردار رباط کریم همچنین از بازگشت حقوق تضییع شده بیت المال اطلاع داد و گفت: طی مدت زمانی که عهده دار مسئولیت این شهر بوده ایم به دنبال این مورد بوده ایم که انشااله به زودی محقق خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تضاد فکری با اعضای شورای شهر رباط کریم ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تضاد فکری با اعضای شورای شهر رباط کریم ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید