خبرنگاران گمرک هفته آینده تعطیل نیست

به گزارش وبلاگ ایتالیا، تهران - خبرنگاران - معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک گفت: فعالیت های مرتبط با تجارت خارجی در گمرک، به ویژه ترخیص کالاهای اساسی و نهاده های فراوری در هفته آینده، تعطیل نیست.

خبرنگاران گمرک هفته آینده تعطیل نیست

به گزارش روز آدینه وبلاگ ایتالیا از گمرک جمهوری اسلامی، احمد ذاکری با بیان اینکه گمرک مرزبان مالی است، اضافه نمود: با توجه به جنگ مالی که کشور در آن واقع شده است، بنابراین خدمات این سازمان در این شرایط الزامی و لازم است.

وی ضمن تاکید بر اجرای مصوبه های ستاد ملی کرونا، اضافه نمود: خدمات گمرک به ذینفعان ادامه خواهد یافت و برای قطع زنجیره کرونا، حضور کارکنان به حداقل می رسد و در کنار آن از سازمان الکترونیک حداکثر استفاده را خواهیم داشت.

معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک افزود: بنابرستاد گمرک به تشخیص معاونین و مدیران کل مستقل، کارکنان با حداقل ظرفیت در محل خدمت حاضر خواهند شد و بیش از دو سوم تعطیل خواهند شد.

وی پیرامون فعالیت اجرایی گمرکات نیز گفت: این رویه در ارتباط با فعالیت گمرکات اجرایی و مرزی نیز با موضوع ناظرین و مدیران کل استانی در چارچوب مصوبه های ستاد ملی کرونا انجام خواهد شد تا فرایند فعالیت های تجاری کشور در صادرات، واردات و ترخیص کالای اساسی و نهاده های فراوری و ترانزیت متوقف نگردد.

به گزارش وبلاگ ایتالیا، رییس سازمان اداری و استخدامی شب گذشته (ششم آذر ماه جاری) در برنامه تلویزیونی بیان کرد: هفته آینده اداره ها، تعطیل هستند مگر آنکه حضور افراد به تشخیص مقام های ذیربط ضروری باشد.

جمشید انصاری گفت: همه کارکنان دولت اعم از رسمی و قراردادی و پیمانی و همچنین شامل قرارداد دستگاه با شرکت ها می گردد و کاهش نیرو باید در تمام عرصه ها انجام گردد و فرقی بین کارکنان شاغل ادارات نیست.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران گمرک هفته آینده تعطیل نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران گمرک هفته آینده تعطیل نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید