خبرنگاران 22 طرح عمرانی در بوانات به بهره برداری رسید

به گزارش وبلاگ ایتالیا، شیراز-خبرنگاران- فرماندار شهرستان بوانات گفت: 22 طرح عمرانی با اعتبار 154 میلیارد ریال به مناسبت گرامیداشت دهه فجر در این شهرستان به بهره برداری رسید.

خبرنگاران 22 طرح عمرانی در بوانات به بهره برداری رسید

علی محمودی، عصر سه شنبه در گفت و گو با وبلاگ ایتالیا اضافه نمود: بهره برداری از هشت واحد مسکن مدد جویی کمیته امداد امام خمینی (ره) در شهر بوانات و مزایجان با اعتبار 10 میلیارد ریال. افتتاح کانال آبرسانی دهستان سیمکان با هزینه سه میلیارد و 160 میلیون ریال، کانال آبرسانی بخش مزایجان با اعتبار 2 میلیارد و 700 میلیون ریال و مقاوم سازی 169 واحد مسکونی روستایی با صرف 100 میلیارد ریال از جمله این طرح هاست.

وی خاطرنشان کرد: راه اندازی اینترنت پُر سرعت مناطق دو راه و سماد جان با اعتبار هشت میلیارد و 500 میلیون ریال، افتتاح ساختمان کانون بازنشستگان تامین اجتماعی و 25 هزار مترمربع آسفالت، زیر سازی، جدول گذاری و مقاوم سازی مناطق شهری مزایجان با هزینه 25 میلیارد و 500 میلیون ریال شمار دیگری از این پروژه ها محسوب می شود.

فرماندار شهرستان بوانات گفت: آغاز عملیات ساخت مدرسه خیرساز با هزینه چهار میلیارد ریال در روستای لقمان چشمه و همچنین زمین چمن مصنوعی در دهستان سیمکان با اعتبار 2 میلیارد ریال از پروژه هایی است که کلنگ آنها در دهه فجر به زمین زده شد.

شهرستان بوانات در فاصله 230 کیلومتری شمال شرقی شیراز واقع شده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران 22 طرح عمرانی در بوانات به بهره برداری رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 22 طرح عمرانی در بوانات به بهره برداری رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید