داستان یک عکس تصادفی: تا آخر جهان دنبال من بیا

به گزارش وبلاگ ایتالیا، همین اتفاق ساده، مراد عثمان و ناتالیا زاخاروا را به یکی از معروف ترین زوج های دنیا تبدیل کرد و سرآغاز پروژه ای به نام دنبال من بیا شد که برای عثمان 4/5 میلیون فالوور و برای ناتالیا یک میلیون فالوور در اینستاگرام به ارمغان آورد.

داستان یک عکس تصادفی: تا آخر جهان دنبال من بیا

آلبوم عکس یک شکل

پروژه دنبال من بیا، مجموعه عکس مراد عثمان است که در پاییز 2011 میلادی شکل گرفته. این عکاس روسی در همه این عکس ها، با الهام از عکس تصادفی ای که از نامزدش گرفته بود، یک سوژه ثابت را با قاب معین در جاهای متفاوت تکرار می نماید. عثمان پشت سر نامزدش، ناتالیا زاخاروا حرکت می نماید، در حالی که با گرفتن دست او، به لوکیشن های دیدنی و توریستی در سراسر جهان راهنمایی می گردد؛ از آمازون گرفته تا تاج محل.

سفر به دور جهان، از چشم دو مسافر معمولی

از زمان شروع آن عکس تصادفی تا امروز، این زوج خوش فکر به هند، هالیوود، هنگ کنگ و جاهای دیگر جهان سفر نموده اند و صدها عکس در چهارچوب ثابتی که به عنوان امضای شان شناخته شده، گرفته اند. مجموعه عکس های مراد عثمان، در سال 2015 میلادی در کتابی با این عنوان منتشر شد: دنبال من بیا و شرحی دو خطی که درباره محتوا و فضای کتاب شرح بیش تری می دهد: سفری به دور جهان، از چشم های دو مسافر معمولی.

مجموعه ی عکس های مراد عثمان با عنوان دستم را بگیر هم شناخته می گردد. یک زوج شوخ طبع تایوانی هم عکس های خنده داری با همین قاب گرفتند و با عنوان سرم را بگیر در فضای اجتماعی به اشتراک گذاشتند.

نامزدی و ازدواج با ژست اختصاصی

آن ها برای مراسم نامزدی و ازدواجشان هم دو عکس در همین ژست گرفتند و در صفحه اینستاگرام شان به اشتراک گذاشتند. ناتالیا مثل همواره دستش را دراز نموده و عثمان به جای گرفتن دستش، این بار انگشتری به سمتش دراز نموده. شیوه رمانتیک، خاصی برای پیشنهاد ازدواج است، درسته؟!

در نهایت ناتالیا بله را به عثمان گفت و این دو نفر با هم ازدواج کردند، تا مراد با گذاشتن تصویر دیگری در ژست اختصاصی شان، قول عاشقانه ای به شریک زندگی اش بدهد و سفر دونفره ای را در جاده زندگی شروع نمایند:

قول می دهم، هر روز، تا آخر زندگی مان دستت را نگه دارم و به تو بگویم دوستت دارم.

منبع:سـفـرزون

منبع: دیجیاتور

به "داستان یک عکس تصادفی: تا آخر جهان دنبال من بیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داستان یک عکس تصادفی: تا آخر جهان دنبال من بیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید