ملاقات مشاوران نوجوان کانون پرورش فکری فارس با مدیر کل، لزوم ارتباط مستمر با حلقه مشاوران

به گزارش وبلاگ ایتالیا، به گزارش خبرنگار خبرنگاران در شیراز، کمبودهای سخت افزاری و نرم افزاری در مراکز، کمبود کتاب و تنوع کم کتاب های نوجوان، کمبود فعالیت های متناسب نوجوانان در مرکز، مناسب سازی ساختمان های کانون، مسائل ثبت نام در سایت کانون، جای خالی بازی ها حرکتی ورزشی، کمبود امکانات رفاهی و نداشتن فضای سبز از مهم ترین مواردی بود که مشاوران نوجوان به آن اشاره کردند.

ملاقات مشاوران نوجوان کانون پرورش فکری فارس با مدیر کل، لزوم ارتباط مستمر با حلقه مشاوران

علی خواجه نژادیان، مدیرکل کانون پرورش فکری فارس نیز با اشاره به اهداف کانون از تشکیل حلقه مشاوران نوجوان گفت: ارتباط مستمر شما با مسئولان کانون موجب تقویت نقاط مثبت و کم رنگ شدن نقاط ضعف می گردد.

ارتباط صمیمانه نوجوانان با مدیرکل کانون استان، پی گیری سریع مسائل و مسائل مراکز به وسیله نوجوانان، افزایش خودباوری و اعتماد به نفس در اعضای نوجوانان، ایجاد حس همدلی و هم افزایی در آنالیز مسائل مراکز کانون، فراهم آوردن زمینه ای برای بیان نظرات و پیشنهادات اعضا درباره برنامه های کانون از زبان خودشان، آماده کردن نوجوانان برای انجام کارها و اقدامات بزرگ در آینده و آموختن مسئولیت پذیری از جمله اهدافی بود که مدیر کل کانون فارس به آن اشاره نمود.

خواجه نژادیان تشکیل مجمع عمومی با حضور مشاوران و تعداد بیشتری از اعضای مراکز را ضروری دانست و پیشنهاد کرد تا خاتمه تابستان، جلسات از فصلی یک بار به دو هفته یک بار تبدیل گردد.

به گزارش ایبنا؛ این جلسات در مراکز فرهنگی هنری کانون در شهرستان های استان فارس نیز با حضور مربیان مسوول مراکز برگزار و مصوبات جلسه به اطلاع مدیر کل کانون فارس رسانده می گردد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "ملاقات مشاوران نوجوان کانون پرورش فکری فارس با مدیر کل، لزوم ارتباط مستمر با حلقه مشاوران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات مشاوران نوجوان کانون پرورش فکری فارس با مدیر کل، لزوم ارتباط مستمر با حلقه مشاوران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید