رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران در گفت و گو با خبرنگاران: بازار میوه مطلوب است، نگرانی مبنی بر کمبود و گرانی سیب درختی در شب عید وجود ندارد

به گزارش وبلاگ ایتالیا، کارگر، شرایط بازار میوه را مطلوب دانست و اضافه کرد: بازار میوه تا شب عید به سبب کاهش تقاضا همین روال را طی خواهد نمود.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران در گفت و گو با خبرنگاران: بازار میوه مطلوب است، نگرانی مبنی بر کمبود و گرانی سیب درختی در شب عید وجود ندارد

اسداله کارگر رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران در تبادل نظر با خبرنگار ، شرایط بازار میوه را مطلوب دانست و اضافه کرد: بازار میوه تا شب عید به سبب کاهش تقاضا همین روال را طی خواهد نمود.

وی اضافه کرد: با توجه به فراوانی فراوری مرکبات، قیمت این محصولات نسبت به مدت مشابه سال قبل مطلوب است.

کارگر کمبود و گرانی سیب درختی در شب عید را رد کرد و گفت: با توجه به آنکه نسبت مصرف سیب به مرکبات در شب عید 70 به 30 است، از این رو با مدیریت به راحتی می توان این مساله را کنترل کرد و جای هیچ گونه نگرانی برای ایام شب عید نیست.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی ادامه داد: با توجه به آنکه در تابستان کمبود سیب درختی در ایام انتهای سال را به مسئولان هشدار داده بودیم، از این رو امیدواریم در بحث تنظیم بازار شب عید این مسئله پیش بینی شده باشد.

به گفته وی، با افزایش تقاضا در ایام انتهای سال بدیهی است که قیمت میوه تا حدی در بازار دستخوش تغییر و تحولاتی قرار گیرد.

کارگر از افزایش قیمت کیوی در بازار اطلاع داد و گفت: با توجه به آنکه زمینه عرضه کیوی در پی افزایش تقاضا، کاهش یافته است، از این رو قیمت این محصول طی روز های اخیر یک هزار و 300 تومان در بازار رشد داشته است.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران در انتها توضیح داد: با توجه به آنکه سیب، پرتقال و نارنگی از عمده میوه های پرتقاضا در بازار شب عید به شمار می رود، بنابراین با توجه به فراوانی فراوری نوسان خاصی در قیمت این محصولات نخواهیم داشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران در گفت و گو با خبرنگاران: بازار میوه مطلوب است، نگرانی مبنی بر کمبود و گرانی سیب درختی در شب عید وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران در گفت و گو با خبرنگاران: بازار میوه مطلوب است، نگرانی مبنی بر کمبود و گرانی سیب درختی در شب عید وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید