بهترین سفرهای جاده ای در ایالات متحده

به گزارش وبلاگ ایتالیا، برای آن‌هایی که مرا نمی‌شناسند ، علاقه شدیدی به اتوبوس‌ها دارم . در حقیقت ، من یک‌بار یک سفر اتوبوس را در سراسر ایالات‌متحده روشن کردم ! اکنون توصیه نمی‌کنم که شما 2 + روز را در اتوبوس مثل من بگذرانید ، اما شکی نیست که سفر اتوبوس یک راه ویژه برای رفتن است .

بهترین سفرهای جاده ای در ایالات متحده

یکی از مزایای مهم سفر اتوبوس این است که شما نباید اتومبیل خود را اجاره کنید یا اجاره کنید ، برای بیمه پرداخت کنید ، یا هیچ یک از دیگر جزئیات pesky که در غیر این صورت می‌توانید در نظر بگیرید که آیا می‌خواهید یک سفر جاده‌ای انجام دهید یا خیر . همچنین به طور مرتب مقرون‌به‌صرفه‌تر است ( چون حتی اگر قیمت بلیط هم مانند قیمت گاز باشد ، شما مجبور نیستید در مورد باردار شدن از طریق بینی برای بار ( چمدان ) نگران باشید . علاوه بر آن ، شما می‌توانید به جای اینکه بر روی جاده تمرکز کنید ، به منظره اطراف خود نگاه کنید . اتوبوس‌ها این روزها چیزهای بیشتری مثل WiFi و صندلی‌های راحتی اضافه می‌کنند ، بنابراین هیچ دلیلی وجود ندارد که سوار هواپیما شویم .

من فکر می‌کنم که یک تور از مرکز آمریکا باید در طول زندگی شما انجام شود . نه تنها منطقه بسیار متمایز از مناطق دیگر ایالات‌متحده است ، بلکه آن خانه برخی مناظر زیبا نیز هست . در جنوب شروع می‌کنید و از میان انواع مختلف مناظر ، صرف‌نظر از آنچه که شما به عنوان مبدا و مقصد خود انتخاب می‌کنید ، سفر کنید . اما مسیر ارجح من برای فرار از توریست‌ها و گرفتن نگاهی دقیق‌تر به جنوب ( به علاوه مناظر زیبای )! از اورلاندو تا کلمبوس است . دوباره در امتداد ساحل فلوریدا به راه می‌افتند ، از طریق ساوانا ، شارلوت فرهنگی ، از کوهه‌ای " آپالاچیان تریل " می‌گذرند و در "اوهایو " به سر می‌برند . در هر شهر می ‌توان کاره‌ای زیادی را انجام داد که این سفر یک هفته کامل طول خواهد کشید .
جاده 66
جاده 66 ، که بعضی اوقات جاده مادر آمریکا نامیده می‌شود ، سفر جاده‌ای کلاسیک آمریکایی است ، اما با اتوبوس به همان اندازه که با ماشین است بسیار خوش می‌گذرد . به glitzy شیکاگو ، ایلینویز ، و غرب و به سوی سانتا مونیکا کالیفرنیا آغاز کنید و از میسوری ، کانزاس ، اوکلاهما ، تگزاس ، نیومکزیکو ، و آریزونا در طول مسیر عبور کنید . بهترین راه برای دیدن قسمت بزرگ آمریکا در طول سفر ، از میان بردن مزارع ذرت به شهرها است . سفری طولانی به اتوبوس برای انجام همه کارها ، آنچه که من توصیه می‌کنم انتخاب چند مکان برای توقف بین دو شهر و رزرو بلیط چند شهر است . برای یک تکه از آمریکایی‌ها ، حداقل شما می‌خواهید از نوار لاس وگاس timeless بازدید کنید !
ساحل اقیانوس آرام
چه چیزی می‌تواند برای تابستان بهتر از سفر به ساحل کالیفرنیا باشد ؟ بزرگراه اقیانوس آرام یکی از drives در تمام ایالات‌متحده است و شما را از لس‌آنجلس تا سان‌فرانسیسکو می‌برند . اگر غذای دریایی و غذای دریایی کافی نداشته باشید ، به سمت شمال به طرف پورتلند و سیاتل بروید و می‌توانید از این دو شهر عجیب و غریب بازدید کنید . یا پارک‌های ملی در امتداد مسیر کالیفرنیا مانند بیگ یا redwoods را چک کنید . دوباره ، من برای رزرو بلیط چند شهر برنامه‌ریزی می‌کنم - اما این بار ، بیشتر به این دلیل که خیلی چیزها برای بیرون رفتن و دیدن در طول مسیر وجود دارد !
شاخ و برگ Englands جدید :
من انگلستان را در هر زمانی از سال دوست دارم ، چه در ساحل ( مین ) و یا پیاده‌روی در شمال نیویورک . اما با بزرگ شدن از پدر و مادر بزرگم در ورمونت ، نیوانگلند در طول فصل پاییز و شاخ و برگ درختان همیشه جایگاه ویژه‌ای در قلب من خواهد داشت . بهترین مکان‌ها برای دیدن شاخ و برگ‌ها از سال تا سال دیگر تغییر خواهند کرد ، اما یک شرط ایمن این است که سفر خود را در بوستون آغاز کنید ، به پورتلند ، من ، از میان کوه‌های سفید عبور کنید . در حقیقت ، تور اتوبوس شاخ دار این ایده محبوب است که بسیاری از شرکت‌های تور تورهای راهنما را ارائه می‌دهند تا شما نیازی نداشته باشید که بلیط چند شهر را رزرو کنید و یا محل اقامت خودتان را رزرو کنید و این کار را برای شما آسان می‌کند که در شکوه طبیعت باشید .
مسیر پودر
من یک اسکی‌باز مشتاق هستم ، اما سفره‌ای تفریحی می‌تواند پرهزینه باشد ، به خصوص زمانی که شما باید در هزینه‌های حمل و نقل هوایی و دیگر هزینه‌های مختلف فاکتور بگیرید . اما بسیاری از شرکت‌های اتوبوس به شما اجازه می‌دهند چند کیسه چک رایگان به شما بدهند ،
. که همه gear رو با خودت بیاری بپر از Steamboat Springs به شهر سالت Lake ، یا فقط از جایی که معمولا ً به محل دل‌خواه خودت زندگی می‌کنی برو . و وقتی که برای چند روز پشت سر هم اسکی می‌کنید ، سوار اتوبوس بشوید و از این حقیقت لذت ببرید که به جای آن که در طول این ساعت شلوغی به سرعت توجه کنید ، می‌توانید بنشینید و چرتی بزنید !
این که شما دنبال یک عکس عالی و یک تجربه عالی هستید ، یا فقط یک راه عالی برای استراحت ، این سفر پنج جاده یک انتخاب عالی است . و راه بهتری برای تجربه کردن آمریکا از اتوبوس نیست . این بهترین سفر جاده‌ای است که تا به حال برداشتی ؟ stories را در طبقه پایین شریک کن !

به "بهترین سفرهای جاده ای در ایالات متحده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین سفرهای جاده ای در ایالات متحده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید