شکایت نیروی انتظامی از نمایندگان خلاف قانون است

به گزارش وبلاگ ایتالیا، نماینده میانه در مجلس شورای اسلامی شکایت نیروی انتظامی از چهار نماینده مجلس به علت انتقاد از گشت ارشاد را یک بدعت و برخلاف اصول قانونی اساسی دانست.

شکایت نیروی انتظامی از نمایندگان خلاف قانون است

به گزارش ایسنا، سید مرتضی حسینی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) در تذکری با اشاره به شکایت فرمانده نیروی انتظامی از چهار نماینده مجلس گفت: گویا نیروی انتظامی شکایتی از نمایندگانی داشته که از عملکرد گشت ارشاد انتقاد نموده بودند. این عمل یک بدعت و بر خلاف اصول 84 و 86 قانون اساسی است.

وی ادامه داد: البته ما از فراجا حمایت قاطع می کنیم که با صبر و ایثار در برابر اغتشاشگران، براندازان و آشوبگران ایستادگی کردند و این یک ضرورت و راهبرد امنیتی است، اما منافی بعضی نقدها به بعضی عملکرد ها و رفتار ها نیست.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید نمود: گشت ارشاد جز اصول دین و اصول قانونی اساسی نیست که قابل نقد و بازنگری نباشد. الان به آن میزان ای که دشمنان نظام از وجود گشت ارشاد بهره برداری می نمایند، دلسوزان ارزش ها و انقلاب سودی نمی برند.

وی اضافه کرد: حضرت امام (ره) 40 سال پیش در فرمان 8 ماده ای فرمودند که احدی حق ندارد با مردم رفتار غیر اسلامی داشته باشد.

منبع: فرارو

به "شکایت نیروی انتظامی از نمایندگان خلاف قانون است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکایت نیروی انتظامی از نمایندگان خلاف قانون است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید