طرح ماساژ کارمندان پشت میز محل کارشان در تهران

به گزارش وبلاگ ایتالیا، رئیس اتحادیه گرمابه داران، سونا و ماساژ با اشاره به غیرقانونی بودن هرگونه ماساژ در منزل و اعزام ماسور (ماساژور) به خانه ها، از طرحی اطلاع داد که بر اساس آن مراکز دارای مجوز، به دنبال عقد قرارداد با ادارات برای ماساژ کارمندانشان در پشت میز کارشان هستند.

طرح ماساژ کارمندان پشت میز محل کارشان در تهران

به گزارش گروه مالی وبلاگ ایتالیا سید مهدی سجادی با اشاره به تبلیغات عجیب و غیرقانونی بعضی از مراکز ماساژ در شهر تهران از جمله ماساژ در منزل و اعزام ماسور (ماساژور) به منزل اظهار کرد: ما بار ها اعلام نموده ایم که چنین مواردی قطعاً غیرقانونی است و مراکز اینچنینی به هیچ وجه مجوز های قانونی برای فعالیت در این زمینه را ندارد.

رئیس اتحادیه گرمابه داران، سونا و ماساژ با تاکید بر اینکه مردم به هیچ وجه نباید فریب چنین تبلیغاتی را خورده و به این مراکز اعتماد نمایند گفت: در حال حاضر حدود 25 مرکز ماساژ در تهران دارای مجوز فعالیت هستند و هیچیک از این مراکز، خدماتی همچون ماساژ در منزل و اعزام رایگان ماسور (ماساژور) به منزل را ارائه نمی دهند.

سجادی ادامه داد: متاسفانه موارد متعددی وجود داشته که افراد با اعتماد به این تبلیغات، با مسائل جدی روبرو شدند؛ لذا هیچیک از واحد های دارای مجوز، به هیچ عنوان چنین خدماتی را ارائه نخواهند داد.

وی ادامه داد: البته ما به دنبال آن هستیم که با توجه به تاثیر ماساژ در برطرف خستگی، در قرارداد با ادارات، خدمات ماساژ را برای کارمندان این ادارات درحالی که پشت میزشان نشسته اند ارائه دهیم، ولی ارائه این خدمات نیز کاملاً ضابطه مند خواهد بود به طوریکه ماسور های مرد برای آقایان در یک روز مجزا و ماسور های خانم برای کارمندان خانم این ادارات در روز دیگری خدمات ماساژ را ارائه بدهند.

به گفته سجادی، این اتحادیه نظارت دقیقی بر فعالیت مراکز ماساژ داشته و از نظر مهارتی و رعایت شئونات جامعه، به شدت بر فعالیت آن ها نظارت دارد.

25 مرکز ماساژ در تهران مجوز دارند/ قیمت های میلیونی برای ماساژ نداریم

سجادی در پاسخ به قیمت های هنگفت ماساژ و بعضاً میلیونی در بعضی تبلیغات خاص گفت: با توجه به تعداد محدود (حدود 25) مرکز دارای مجوز ماساژ در تهران، قیمت گذاری تکلیفی برای ارائه خدمات در این مراکز اعمال نشده، ولی رقابت این مراکز برای جذب مخاطب و ارائه خدمات مناسب، به هیچ وجه اجازه نمی دهد چنین ارقام هنگفتی متصور باشد.

رئیس اتحادیه گرمابه داران، سونا و ماساژ گفت: ما معتقدیم خدمات ماساژ برای همه مردم است و نگاه ما به این خدمات، خدمات درمانی نیست لذا عموم جامعه هدف مراکز ما هستند و بر همین اساس سعی می گردد تا قیمت ارائه خدمات به گونه ای معین گردد که مردم توان پرداخت آن را داشته باشند.

وی افزود: البته چند مرکز ماساژ در تهران مشغول فعالیتند که با توجه به بکارگیری ماسور ها (ماساژورهای) تایلندی و چینی با حق الزحمه دلاری و همچنین تامین فضای بسیار مناسب، خدماتش را با درصدی بالاتر از قیمت سایر مراکز ارائه می دهند، ولی ارقام این مراکز نیز به هیچ وجه با رقم های میلیونی و هنگفتی که در بعضی تبلیغات عنوان می شوند، قابل قیاس نیستند.

به گفته سجادی البته بعضی مراکز ورزشی که فعالیتشان تحت نظارت این اتحادیه نیست هم اقدام به ارائه خدمات ماساژ می نمایند که فعالیت این مراکز هیچ ارتباطی با اتحادیه مذکور ندارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "طرح ماساژ کارمندان پشت میز محل کارشان در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح ماساژ کارمندان پشت میز محل کارشان در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید