طی تذکری در صحن مطرح شد؛ قاضی پور: باید مخالفان و موافقان CFT صحبت نمایند تا شجاعان یا ضعیف النفسان معین گردد

به گزارش وبلاگ ایتالیا، نماینده مردم ارومیه گفت: امروز در جریان CFT باید مخالفان و موافقان صحبت نمایند تا مردم بفهمند شجاعان یا ضعیف النفسان چه کسانی هستند.

طی تذکری در صحن مطرح شد؛ قاضی پور: باید مخالفان و موافقان CFT صحبت نمایند تا شجاعان یا ضعیف النفسان معین گردد

به گزارش ، نادر قاضی پور، نماینده مردم ارومیه در صحن علنی امروز چهارشنبه 14 آذر ماه و در جریان آنالیز لایحه CFT طی اخطاری با استناد به اصل 153 قانون اساسی خطاب به لاریجانی گفت: هرگونه قراردادی که موجب سلطه بیگانگان بر منابع ملی، اقتصادی، ارتش، فرهنگ و ... گردد، ممنوع است.

وی ادامه داد: بنده از زحمات شما درباره آمریکا ستیزی و بحث مالی تشکر می کنم اما در این مورد خاص باید مخالفان و موافقان به اندازه کافی صحبت نمایند تا مردم بفهمند و بشوند که خادمان، نترسان و شجاعان چه کسانی هستند و برادران ضعیف النفس چه کسان دیگری هستند.

قاضی پور تاکید نمود: هرچه داریم از اسلام است، پس زنده باد اسلام و جمهوری اسلامی ایران.

لاریجانی رئیس مجلس در پاسخ به این تذکر کرد: اخطار و تذکر باید مستند به ماده قانونی باشد و در حرف های خود به دیگران تعرض نداشته باشید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "طی تذکری در صحن مطرح شد؛ قاضی پور: باید مخالفان و موافقان CFT صحبت نمایند تا شجاعان یا ضعیف النفسان معین گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طی تذکری در صحن مطرح شد؛ قاضی پور: باید مخالفان و موافقان CFT صحبت نمایند تا شجاعان یا ضعیف النفسان معین گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید