مرگ طرفدار کالیاری در استادیوم و واکنش زشت طرفداران فیورنتینا

به گزارش وبلاگ ایتالیا، در جریان دیدار تیم های فوتبال کالیاری و فیورنتینا در هفته بیست و هشتم سری A اتفاق ناگواری رخ داد.

مرگ طرفدار کالیاری در استادیوم و واکنش زشت طرفداران فیورنتینا

به گزارش وبلاگ ایتالیا، شب گذشته (آدینه) در شروع هفته بیست و هشتم سری A ایتالیا، تیم فوتبال کالیاری میزبان فیورنتینا بود و در جریان این مسابقه که در نهایت با برد 2 بر یک تیم میزبان پایان یافت، اتفاق تلخی رخ داد.

یکی از طرفداران تیم فوتبال کالیاری که در قوس جنوبی استادیوم سادرنیا آره نا در حین بازی دچار ایست قلبی شد و با وجود کوشش پزشکان حاضر در استادیوم برای احیای وی با ماساژ قلبی و شوک، او جان خود را از دست داد.

به این ترتیب جسد این طرفدار 45 ساله که دانیله آتزوری نام داشت، در میان بهت و ناراحتی دیگر تماشاگران حاضر در استادیوم، در همان قوس جنوبی با پارچه ای سفید پوشانده شد.

در همان حال طبق اعلام نشریه محلی نووا ساردینا، گروهی کوچک از طرفداران فیورنتینا بعد از مشاهده این صحنه با سردادن شعارهایی توهین آمیز با مضمون فقط بمیر! روی زخم تیم میزبان نمک پاشیدند. نکته جالب درباره این اتفاق آن است که این گروه از طرفداران فیورنتینا جزو کسانی بودند که در یک دقیقه توقف بازی در سیزدهمین دقیقه بازی برای ادای احترام به کاپیتان فقیدشان، داویده آستوری - کسی که سال گذشته در چنین روزهایی به دلیل مشکل قلبی جانش را از دست داد - ایستاده او تشویق کردند، البته گروهی دیگر از طرفداران فیورنتینا که همان قسمت از استادیوم بودند، انزجار خود را از این اتفاق نشان و به طرفداران توهین کننده فیورنتینا تذکر دادند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مرگ طرفدار کالیاری در استادیوم و واکنش زشت طرفداران فیورنتینا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرگ طرفدار کالیاری در استادیوم و واکنش زشت طرفداران فیورنتینا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید