موتورسواران روس به ایران رسیدند

به گزارش وبلاگ ایتالیا، رالی گردشگری موتورسیکلت سواران روسی با عنوان دریای خزر- دریای دوستی به وسیله گذرگاه مرزی باجگیران در استان خراسان رضوی وارد ایران شد.

موتورسواران روس به ایران رسیدند

به گزارش ایسنا، کانون جهانگردی و اتومبیلرانی اعلام نمود: این رالی تور از سوی استانداری آستراخان از کشور روسیه شروع شده و به منظور تحکیم روابط کشور های منطقه خزر در مسیر قزاقستان، ترکمنستان، ایران و آذربایجان در حال برگزای است.

شرکت کنندگان در این رویداد بین المللی که با حضور ایگور بابوشکین، استاندار آستراخان همراه است، 19 نفر هستند که با 15 دستگاه موتورسیکلت از کشور های حوزه دریای خزر عبور نموده اند و بر اساس زمانبندی اجرا شده، در تاریخ 6 آوریل 2023 برابر با 17 فروردین 1402 وارد کشورمان شدند.

این گروه موتورسوار پس از گذر از شهر های شمالی ایران و بازدید از جاذبه های گردشگری، تاریخی و فرهنگی در استان های مسیر خود، از جمله خراسان رضوی، مازندران و گیلان، روز 19 فروردین ماه از گذرگاه مرزی آستارا در استان گیلان، ایران را ترک خواهد نمود.

مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی پیش تر نیز از برگزاری سه رالی بین المللی با عنوان پرسپولیس تا آکروپولیس، پیغام آوران نوروزی از ایران تا ترکمنستان و تاجیکستان و کشور های حوزه خلیج فارس و دریای خزر خبر داده بود که این رالی ها با مشارکت و از مبدأ ایران و در همکاری با کشور های مقصد انجام می گردد.

به گفته محمدحسین صوفی، این رالی ها رویکرد ورزشی ندارد و جنبه توریستی داشته و متأثر از قوانین مقررات فیا (فدراسیون بین المللی اتومبیلرانی) است.

منبع: فرارو

به "موتورسواران روس به ایران رسیدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موتورسواران روس به ایران رسیدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید