هرمزگان ظرفیت تبدیل شدن به مرکز ترانزیت منطقه را دارد

به گزارش وبلاگ ایتالیا، خبرنگاران: استاندار هرمزگان گفت: هرمزگان در شاهراه اصلی تنگه هرمز و محل اتصال خلیج فارس و دریایی عمان قرار گرفته و با دارا بودن بزرگ ترین بندر تجاری کشور می تواند به مرکز ترانزیت منطقه و کشورهای همسایه شمالی تبدیل گردد.

هرمزگان ظرفیت تبدیل شدن به مرکز ترانزیت منطقه را دارد

به گزارش وبلاگ ایتالیا از بندرعباس، جاسم جادری در نشستی با حضور جمعی از سرمایه گذاران ایرانی مقیم کشورهای حوزه خلیج فارس اظهار کرد: ظرفیت های بکر و دست نخورده بزرگی در هرمزگان وجود دارد که به طور قطع نخستین سرمایه گذاری در آنها می تواند منافع زیادی را هم برای مردم منطقه و سرمایه گذار به همراه داشته باشد.

وی اضافه نمود: سرمایه گذاران و فعالان مالی خارجی در صورت تمایل می توانند گوی سبقت را از بعضی سرمایه گذاران داخلی بربایند و با امنیت و آرامش کامل در این منطقه سرمایه گذاری نمایند.

وی به مزیت های هرمزگان اشاره نمود و گفت: هرمزگان به عنوان یکی از مهم ترین استان های ترانزیتی و مالی ایران امروز در کانون توجه همه قرار گرفته که می توان چشم اندازی بسیار درخشان برای آن متصور بود.

جادری اضافه نمود: استان هرمزگان در خاستگاه و شاهراه اصلی تنگه هرمز و محل اتصال خلیج فارس و دریایی عمان واقع شده است و با دارا بودن بزرگ ترین بندر تجاری کشور هم اکنون مهم ترین مرکز ترانزیت کشور است که می تواند به مرکز ترانزیت منطقه و کشورهای همسایه شمالی تبدیل گردد.

استاندار هرمزگان خاطر نشان کرد: در حوزه بنادر، صنایع، شیلات، گردشگری، بازارچه های مرزی، تامین نیازهای زیرساختی، تجارت و ترانزیت هنوز جای کار و برنامه ریزی در هرمزگان وجود دارد که اعلام می کنیم در استان آمادگی لازم را برای ورود سرمایه گذاران خارجی و داخلی وجود دارد.

وی اظهار امیدواری کرد: با حضور سرمایه گذاران خارجی به ویژه ایرانیان مقیم کشورهای حوزه خلیج فارس ، استان هرمزگان به توسعه ای پایدار و رو به رشد برسد.

ب

منبع: تسنیم

به "هرمزگان ظرفیت تبدیل شدن به مرکز ترانزیت منطقه را دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هرمزگان ظرفیت تبدیل شدن به مرکز ترانزیت منطقه را دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید