هر دو تیم می توانستند برنده این بازی باشند، درخواست از هواداران

به گزارش وبلاگ ایتالیا، در هفته نهم بیستمین دوره رقابت های فوتبال لیگ برتر از ساعت 16:20 دقیقه امروز چهارشنبه تیم فوتبال گل گهر در سیرجان میزبان استقلال بود که این بازی با برتری 2 بر یک شاگردان محمود فکری به پایان رسید. وریا غفوری (8 - پنالتی) و مهدی قایدی (14) برای استقلال و احمدرضا زنده روح (78 - پنالتی) برای گل گهر گل زدند.

هر دو تیم می توانستند برنده این بازی باشند، درخواست از هواداران

محمود فکری پس از این پیروزی و صعود آبی پوشان به صدر جدول گفت: فرایند بازی به گونه ای بود که هر دو تیم می توانستند پیروزی میدان باشند. کیفیت این دیدار نشان داد که بی دلیل نیست این دو تیم در جمع بالانشینان جدول هستند.

وی ادامه داد: در نیمه اول شاید بار فنی بازی بیشتر بود ولی در نیمه دوم ما می خواستیم گل هایمان را حفظ کنیم و روی ضد حملات به گل برسیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: فوتبال زیبا و پراسترسی را از سوی هر دو تیم شاهد بودیم که جا دارد از بازیکنان تیمم تشکر کنم که بازی مردانه ای را به نمایش گذاشتند و سه امتیاز حساس را به خود اختصاص دادند.

فکری ادامه داد: از بازیکنانم انتظار دارم همینطور مردانه بازی کنند. امیدوارم در دیدارهای آینده بتوانیم شکل واقعی استقلال را پیدا کنیم و بازی های بهتری را به نمایش بگذاریم. هم باید امتیازات را بگیریم و هم بازی زیباتری را به نمایش بگذاریم.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا استقلال مثل نیمه اول در نیمه دوم بازی کند گفت: اگر گل سوم را ما می زدیم بازی برمی گشت. اما در نیمه دوم از بازیکنان خواستیم که فشار را از جلوی روی تیم حریف نگه دارند و به فکر ضد حملات باشند. موقعیت هایی را هم به دست آوردیم مثل موقعیتی که نصیب قایدی شد اما نشد. جذابیت فوتبال هم به همین اتفاقات است.

محمود فکری گفت: مهم این بود که ما به سه امتیاز مهم رسیدیم. خواهش من از هواداران این است که اگر حرف و انتقادی هستند به من داشته باشند و به بازیکنان کاری نداشته باشند. به بازیکنان روحیه و تمرکز بدهند تا بتوانند در آینده بازی های بهتری را ارائه بدهند و آن چیزی که حق استقلال هست به آن برسند.

سرمربی استقلال در مورد تقابل با امیر قلعه نویی گفت: تنش های بازی طبیعی بود. قبل از بازی ما در رختکن تیم گل گهر خدمت آقای قلعه نویی رسیدم و احترامی که واجب بود به ایشان گذاشتم. ایشان یکی از مربیانی است که افتخارات زیادی برای استقلال به دست آورده است. وظیفه ماست که به او احترام بگذاریم. در یک بازی رقابت هست اما چیزی که مهم است حفظ احترام بین طرفین هستند که خدا را شکر بین دو تیم این احترام بود.

فکری در مورد عملکرد رشید مظاهری گفت: رشید یکی از گلرهای خوب فوتبال ماست و موقعیتی که در ثانیه های پایانی گرفت را خیلی عالی مهار کرد. او در تیم ملی بیشتر می تواند حضور داشته باشد. امیدوارم رشید و بازیکنان بیشتری از استقلال را در تیم ملی داشته باشیم.

وی در مورد وقت کشی بازیکنانش در اواخر نیمه دوم گفت: وقت کشی نداشتیم. تیم شما (خبرنگار سیرجانی) باخته و شاید ناراحت باشید. یکی، دو مورد این طوری بود. یک مورد بود که خیلی سریع بلند شد. ما از دقایق اولیه بازی جلو افتادیم و چنین اتفاقی که بخواهد تکرار شود، نداشتیم اما در مجموع در نیمه اول و دوم موقعیت هایی داشتیم که می توانستیم تعداد گل هایمان را بیشتر کنیم. چون شما تیمتان باخته از این بابت ناراحت هستید و این سوال را مطرح می کنید. در مجموع وقت کشی خاصی نبود که از این موضوع ایراد بگیریم.

فکری در مورد داوری این دیدار نیز گفت: بازی پرتنش و سختی بود. باز هم جا دارد از دپارتمان داوری تشکر کنم که داوران باتجربه ای برای این بازی انتخاب کردند. یکسری اشکال ها و ایرادها برای دو طرف بود. چون هنوز تصاویر و صحنه ها را ندیدم نمی توانم قضاوت زیادی داشته باشم اما اشتباهاتی برای هر دو طرف بود که معترض بودند. با این حال بازی سخت و پرتنشی بود. جا دارد به تیم داوری خسته نباشید بگویم و تشکر کنم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "هر دو تیم می توانستند برنده این بازی باشند، درخواست از هواداران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هر دو تیم می توانستند برنده این بازی باشند، درخواست از هواداران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید