هزارمین پیروزی برای نادال

به گزارش وبلاگ ایتالیا، تنیسور اسپانیایی با شکست فلیسیانو لوپس هزارمین پیروزی اش را در رقابت های تنیس جشن گرفت.

هزارمین پیروزی برای نادال

به گزارش وبلاگ ایتالیا و به نقل از آس، رافائل نادال چهارشنبه شب در تنیس مسترز پاریس برابر فلسیانو لوپس نهاده شد و 2 بر یک هموطنش را شکست داد تا هزارمین پیروزی اش را جشن بگیرد. تنیسور اسپانیایی در ست نخست 6 بر 4 شکست خورد اما توانست جبران کند و در ست دوم 7 بر 6 پیروز گردد. مرد شماره دو دنیا در ست پایانی 6 بر 4 لوپس را شکست داد و در میان سه تنیسوری نهاده شد که بیش از 1000 پیروزی به دست آوردند.

جیمی کانرز با 1274 برد و 238 شکست (81.8 درصد میانگین پیروزی)، راجر فدرر با 1242 پیروزی و 271 باخت (82 درصد) و ایوان لندی با 1068 برد و 242 شکست (81.5 درصد) رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند. با این حال نادال که تنها 201 بار شکست خورده در میانگین پیروزی ها نسبت به این سه تنسیور بهتر عمل نموده است: 83 درصد.

تنیسور اسپانیایی که سه هفته پیش با فتح رولان گاروس به رکورد راجر فدرر در قهرمانی گرند اسلم رسید (20 عنوان)، اکنون هدفش قهرمانی در رقابت های پاریس و برابری با رکورد نواک جوکوویچ در فتح بازی های مسترز است (36 عنوان). او همچنین می تواند اختلاف امتیازش را با جوکوویچ، مرد شماره یک دنیا کمتر کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "هزارمین پیروزی برای نادال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزارمین پیروزی برای نادال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید