واکسن ضدکرونای آمریکا پیروز عمل کرد

به گزارش وبلاگ ایتالیا، متخصص برجسته بیمار های عفونی در آمریکا تأکید کرد: واکسن ضد کرونای آمریکا تا انتها ماه وارد مرحله آخر می گردد و تا به امروز پیروز عمل نموده و در بدن افراد علیه ویروس کرونا آنتی بادی فراوری نموده است.

واکسن ضدکرونای آمریکا پیروز عمل کرد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ ایتالیا به نقل از سی تی جی ان،آنتونی فاوسی، یکی از برجسته ترین متخصصین بیماری های عفونی در آمریکا می گوید: واکسن های کووید 19 تا انتها ماه ژوئیه وارد مرحله آخر می شوند.

کاندیداهای واکسن COVID-19 تا انتها ماه وارد مرحله بالینی می شوند و سایر نامزدهای واکسن ویروس کرونا در اوت ، سپتامبر و اکتبر به مرحله آخر کارآزمایی بالینی می رسند.

این خبر در حالی منتشر شده که شرکت مدرنا در رأس کوشش های ساخت واکسن کشور قرار گرفته است؛ کارآزمایی مرحله آخر واکسن ضد کرونای این شرکت اواخر این ماه با حضور 30 هزار دواطلب انجام می گردد.

به گفته مدرنا، داوطلبانی که در ماه مه تحت آزمایش مرحله دوم قرار گرفته اند، نتایج اولیه مثبت را نشان داده اند و بدن آنها آنتی بادی های ضد ویروس فراوری نموده است.

رئیس انستیتوی ملی آلرژی و بیماری های عفونی در مصاحبه با مجله پزشکی JAMA Network گفت: ما شاید اوایل زمستان یک واکسن ایمن و مؤثر علیه کرونا داشته باشیم.

در صورتی که کارایی واکسن شرکت آمریکایی مدرنا با عنوان mRNA-1273 ثابت گردد، سالیانه 500 میلیون دوز از آن فراوری خواهد شد و از سال 2021 امکان افزایش ظرفیت فراوری به یک میلیارد دوز نیز وجود دارد.

منبع: خبرگزاری فارس

به "واکسن ضدکرونای آمریکا پیروز عمل کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکسن ضدکرونای آمریکا پیروز عمل کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید