واگذاری بیش از 3 هزار و 800 فقره انشعاب آب و فاضلاب در خوی

به گزارش وبلاگ ایتالیا، معاون خدمات مشترکین و در آمد شرکت آب و فاضلاب خوی گفت : تا انتها آذر سال جاری، 3850 فقره انشعاب آب و فاضلاب در این شهرستان واگذار شده است.

واگذاری بیش از 3 هزار و 800 فقره انشعاب آب و فاضلاب در خوی

به گزارش خبرگزاری وبلاگ ایتالیا از خوی ، رعنا قدردان اضافه نمود: 39 درصد از این تعداد را انشعاب فاضلاب و 61درصد را انشعاب آب تشکیل می دهد.

وی بیان نمود: در9 ماهه سالجاری 1471فقره انشعاب فاضلاب به مشترکان واگذار شده و 1258 فقره انشعاب فاضلاب نصب شده است.

وی تعداد کل انشعاب های فاضلاب در شهر خوی را حدود 45 هزار و 581 فقره بیان کرد و بیان نمود: در حال حاضر بیش از 66 درصد شهر خوی تحت پوشش شبکه فاضلاب قرار گرفته است.

قدردان اظهار کرد: رویکرد آب و فاضلاب خوی تشویق مردم به استفاده از شبکه مدرن فاضلاب است.

معاون خدمات مشترکین و در آمد شرکت با اشاره به واگذاری 2 هزار و 671 فقره انشعاب آب در 9 ماهه امسال بیان نمود: 892 فقره انشعاب آب واگذار شده مربوط به روستاهای شهرستان و یک هزار و 487 فقره نیز در شهرهای تحت پوشش شرکت واگذار شده است.

وی با تاکید بر اهمیت دریافت حق انشعاب گفت: مشترکان باید قبل از هرگونه ساخت و ساز نسبت به خرید حق انشعاب آب اقدام نمایند.

قدردان با بیان اینکه نصب انشعاب آب و فاضلاب بدون مجوز این شرکت جرم محسوب می گردد، گفت: با متخلفان این حوزه برخورد قانونی صورت می گیرد.

معاون خدمات مشترکین و عایدی شرکت گفت: نصب انشعاب های آب و فاضلاب به شکل قانونی و با مجوز، باعث دوام هرچه بیشتر اتصالات و انشعابات خواهد بود.

قدردان اظهار کرد: هر مشترکی که انشعاب آب دارد و در آن منطقه، امکان واگذاری انشعاب فاضلاب موجود است، طبق قانون باید نسبت به خرید انشعاب فاضلاب اقدام کند.

وی یکی از مسائل حوزه مشترکان در خوی را وجود حفره های خالی انشعاب فاضلاب مطرح نمود و گفت: با کوشش همکاران، حفره های خالی شناسایی و با ارسال پیامک یا اخطار کتبی، مشترکان را نسبت به خرید انشعاب فاضلاب آگاه می کنیم که فرایند خوبی را در این خصوص شاهد هستیم.

قدردان ادامه داد: با توجه به وضع مالی و معیشتی مشترکان خوی، فروش انشعاب فاضلاب به صورت قسطی نیز انجام می گردد که این امر رضایت شهفرایندان را در پی داشته است.

منبع: خبرگزاری آریا

به "واگذاری بیش از 3 هزار و 800 فقره انشعاب آب و فاضلاب در خوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واگذاری بیش از 3 هزار و 800 فقره انشعاب آب و فاضلاب در خوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید