پیشنهادهای فرهنگی برای گذراندن تعطیلات خوب در آخر هفته، جواد عزتی را در پیلوت ببینید

به گزارش وبلاگ ایتالیا، تعطیلات همیشه فرصتی برای بودن کنار خانواده و دوستان است و در این میان تفریحات فرهنگی می تواند تجربه خوبی را رقم بزند.

پیشنهادهای فرهنگی برای گذراندن تعطیلات خوب در آخر هفته، جواد عزتی را در پیلوت ببینید

به گزارش خبرنگار ، تعطیلات آخر هفته همواره فرصت مناسبی است تا در کنار دوستان و اعضای خانواده لحظات شاد و مفرحی را سپری کنیم و کمی از مشغله های کاری هفته و ساعات پرترافیک خیابان ها در امان باشیم. در این بین تماشای یک فیلم خوب یا دیدن یک تئاتر مناسب می تواند گزینه خوبی برای پرکردن اوقات فراغت باشد، اما اگر تصمیم دارید بیشتر در خانه وقت خود را سپری کنید، خواندن یک کتاب یا گوش کردن به موسیقی را از دست ندهید. ضمن اینکه هر کدام از شبکه های سیما هم برنامه های خاص خود را دارند و شما می توانید با فیلم های سینمایی آخر هفته همراه شوید.

فیلم سینمایی آخر هفته

اگر مایل به دیدن یک فیلم سینمایی در روز های خاتمهی آخر هفته هستید، پیشنهاد ما به شما تماشای فیلم سینمایی پیلوت به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان است.

در خلاصه فیلم سینمایی پیلوت آمده: این فیلم درخصوص جراحی قلب پسر بچه ای است که مادرش بدون اجازه همسر خود او را به تهران می آورد.

جواد عزتی، حمیدرضا آذرنگ، بهدخت ولیان، سعید آقاخانی، بانییال شومون، گیلدا ویشکی و پریوش نظریه در فیلم سینمایی پیلوت بازی کرده اند.

تئاتر آخر هفته

اگر مایل به دیدن یک نمایش خوب در روز های خاتمهی آخر هفته هستید، پیشنهاد ما به شما دیدن نمایش دراماتورژ است.

در خلاصه نمایش دراماتورژ آمده است: این نمایش درخصوص علاقه مردی به بازیگری است که برای تست هنرپیشگی به یک پلاتو اجرا می رود و شاهد اتفاقات عجیبی می شود.

سهند خیر آبادی نویسنده، هامون سیدی و صحرا اسدالهی بازیگران نمایش دراماتورژ هستند. نمایش دراماتورژ هر شب ساعت 19:30 در سالن شماره 2 عمارت نوفل لوشاتو به روی صحنه می رود.

فیلم تلویزیونی آخر هفته

اگر مایل به دیدن یک فیلم تلویزیونی خوب در آخرین روز های هفته خود هستید، نگاهی به فیلم سینمایی پی 22 به کارگردانی حسین قاسمی جامی بیندازید.

در این فیلم خواهید دید: یکی از تکاور های نیروی دریایی بعد از رویارویی با یک ناو آمریکایی که ناوچه روشن را غرق کرده، دو روز روی آب شناور می ماند و فرصتی است که گذشته خود را مرور کند. در خاتمه با یک رویارویی دوباره تصمیم به مقابله با ناو آمریکایی می گیرد که ...

امین حیایی، نسرین مقانلو، الهه حصاری و هادی ساعدی در این فیلم بازی کرده اند.

آخر هفته کجا برویم؟

پارک ساعی تهران در سال 1324 توسط کریم ساعی درخت کاری و در سال 1342 حسین محجوبی آن را احداث کرد. زمین بازی، زمین اسکیت، زمین تنیس روی میز، فضای سبز، آلاچیق، حیات وحش پارک و شهربازی بچه ها از امکانات این پارک زیباست. پارک ساعی تهران یکی از مکان های مناسب برای گردشگری و عکاسی است که وجود گونه های مختلف جانوری در این پارک باعث شده تا به یک باغ وحش کوچک تبدیل شود.

پارک ساعی دارای 6 ورودی است و در طراحی آن از آب نما، آبشار و جوی های متعدد بهره گرفته شده است. درب اصلی پارک ساعی واقع در خیابان ولیعصر است و در مقابل آن، ایستگاه اتوبوس های بی آر تی واقع شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "پیشنهادهای فرهنگی برای گذراندن تعطیلات خوب در آخر هفته، جواد عزتی را در پیلوت ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهادهای فرهنگی برای گذراندن تعطیلات خوب در آخر هفته، جواد عزتی را در پیلوت ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید