چرا نرخ لوازم تزئینی ساختمان ها در تهران کاهش یافت؟

به گزارش وبلاگ ایتالیا، میلانی، رئیس اتحادیه تزئینات داخلی ساختمان تهران گفت: تقاضای کم بازار باعث کاهش نرخ لوازم تزئینی ساختمان ها در تهران شده است.

چرا نرخ لوازم تزئینی ساختمان ها در تهران کاهش یافت؟

به گزارش بازار، آیدا میلانی گفت: با توجه به کاهش تقاضای انواع لوازم تزئینی ساختمان مانند پارکت، کاغذ دیواری و موکت این اجناس افزایش قیمت نداشته و کاهشی هم در بازار مشاهده شده است. این کاهش تقاضا به علت کم شدن قدرت خرید مردم، رکود بازار و تورم تقریبا هیچ فراوری نماینده و وارد نماینده ای افزایش قیمت را بر روی محصولات خود اعمال نکرده است.

وی اضافه کرد: لذا با توجه به فروش پایین فعالان این صنف بازار لوازم و تزئینات داخلی ساختمان نیازی به کنترل بازار نداشته بعلاوه بخاطر کاهش مشتریان فضای رقابتی میان همکاران بیشتر شده و بمنظور جلب مشتری قیمت ها را پایین آورده اند.

وی ادامه داد: نباید فراموش گردد که دوران رونق شغل تزئینات ساختمان ایام عید یعنی از اواسط دی ماه تا اواسط اسفند است که مردم تزیینات ساختمان خود را عوض می نمایند.

رئیس اتحادیه تزئینات داخلی ساختمان تهران نوع فعالیت صنف متبوع خود را اینگونه توضیح داد: اعضای این صنف را فروشندگان و فراوری نمایندگان تزئینات داخلی ساختمان مانند کاغذ دیواری، موکت، پارکت، لمینت، کفپوش، پرده های عمودی، افقی و پارچه ای تشکیل می دهند که تمامی خدمات باید با نصب تحویل به مشتری گردد از اینرو بازار این صنف بیشتر از 15 اسفند ادامه نمی یابد.

منبع: فرارو

به "چرا نرخ لوازم تزئینی ساختمان ها در تهران کاهش یافت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا نرخ لوازم تزئینی ساختمان ها در تهران کاهش یافت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید