2 فضانورد ایستگاه فضایی بین المللی در یک قاب

به گزارش وبلاگ ایتالیا، آن مک کلین(Anne McClain) فضانورد آمریکایی ناسا و دیوید سنت-ژاک (David Saint-Jacques) فضانورد کانادایی آژانس فضایی کانادا در کنار مأموریت سوخت گیری رباتیک 3(PRM3) تصویری از خودشان ثبت کردند.

2 فضانورد ایستگاه فضایی بین المللی در یک قاب

به گزارش وبلاگ ایتالیا، مأموریت سوختگیری رباتیک 3(PRM3) فاز سوم نمایش فناوری در ایستگاه فضایی بین المللی است. این مأموریت، فضای نگهداری و انتقال سوخت فضاپیمای برودتی را که برای سفرهای فضای عمیق مفید است تست می نماید. این مأموریت پیشتاز فناوری هایی است که به گسترش مأموریت های اکتشافی بشر یاری می نماید و سوخت گیری در فضا را برای مأموریت های آینده از ماه و مریخ میسر می سازد. مرحله اول این مأموریت با موفقیت در سال 2013 تکمیل شد. آزمایشات مرحله دوم در سال 2015 انجام شد.

هفته گذشته، خدمه ایستگاه فضایی بین المللی آزمایشات خود را برای آنالیز بیشتر مأموریت سوخت گیری رباتیک 3 آماده کردند. این فناوری به آنالیز مأموریت های آینده بشر برای ماه، مریخ و فراتر از آن یاری می نماید.

برای اینکه فضاپیماها بتوانند به سفرهای دورتر و طولانی تر بروند، ما می بایست مایعات بسیار سرد را برای سیستم های تأمین سوخت و زندگی در فضا ذخیره و مورد استفاده قرار دهیم. مأموریت سوختگیری رباتیک 3(RRM3) برای انجام این کار به ایستگاه فضایی بین المللی پرتاب شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "2 فضانورد ایستگاه فضایی بین المللی در یک قاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 فضانورد ایستگاه فضایی بین المللی در یک قاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید