70 درصد بودجه شهرداری های استان بوشهر از محل ارزش افزوده تأمین شده است

به گزارش وبلاگ ایتالیا، مدیرکل دفتر امور شهری استانداری بوشهر گفت: 70 درصد بودجه شهرداری های استان از محل ارزش افزوده تأمین شده است.

70 درصد بودجه شهرداری های استان بوشهر از محل ارزش افزوده تأمین شده است

به گزارش از ، حمید بردستانی در گردهمایی شهرداری ها و دهیاری های شهرستان دشتی اضافه کرد: کل اعتبارات ارزش اضافه کرده که به حساب شهرداری های استان وارد شده 448 میلیارد تومان بوده که 70 درصد بودجه شهرداری های استان است.

وی با بیان اینکه مسائل توسعه اولویت اول در هر نقطه شهر و روستا است، اعلام کرد: شهرداران و دهیاران مطالعات پسماند را جدی بگیرند و نسبت به شناسایی نقاط آسیب پذیر اهتمام جدی داشته باشند.

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری بوشهر با اشاره به اینکه مطالعات بحران در شهر ها و روستا ها صورت بگیرد، گفت: مسائل کلان در حوزه آب، اشتغال، سرمایه گذاری شناسایی گردد.

بردستانی توضیح داد: شهرداران و دهیاران نباید تنها به مسائل عمرانی توجه نمایند بلکه باید بخشی از اعتبارات در زمینه سرمایه گذاری در سطح شهر ها و روستا ها انجام دهند.

وی توضیح داد: شهرداری ها در حوزه برنامه ریزی و توسعه برنامه ریزی داشته باشد و در حوزه داخلی نیز شهرداران دانش محور باشند.

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری بوشهر در ادامه با بیان اینکه باید اولویت شهرداری ها برنامه های مالی و سرمایه گذاری باشد، گفت: شهرداران نسبت به اجرای طرح های مالی و اشتغال زا اهتمام داشته باشد.

بردستانی گفت: شهرداران در حوزه اقدامات پیشگیرانه در سطح شهر ها اهتمام ویژه داشته باشند.

وی ادامه داد: 14 شهر ساحلی در سطح استان وجود دارد که هر کدام از آن ها از مزیت های خاصی برخوردار هستند که باید از این فرصت در راستای ایجاد فضای کسب و کار و اشتغال استفاده گردد.

بردستانی توضیح داد: شهرداری ها باید در راستای درآمد پایدار و سرمایه گذاری در شهر ها برنامه ریزی داشته باشد.

وی بیان کرد: بودجه شهرداری های استان در سال 97 معادل 636 میلیارد تومان بوده که در امسال این رقم به 783 میلیارد تومان رسیده که شاهد رشد 33 درصدی هستیم.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "70 درصد بودجه شهرداری های استان بوشهر از محل ارزش افزوده تأمین شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "70 درصد بودجه شهرداری های استان بوشهر از محل ارزش افزوده تأمین شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید