80 بوستان منطقه14 پذیرای خانواده ها و برنامه های تابستانی

به گزارش وبلاگ ایتالیا، بوستان های منطقه14 آماده پذیرایی از خانواده ها و اجرای برنامه های تابستان در فضاهای عمومی می گردد.

80 بوستان منطقه14 پذیرای خانواده ها و برنامه های تابستانی

به گزارش وبلاگ ایتالیا، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه14 در این باره گفت:با توجه به فراغت بیشتر خانواده ها در فصل تابستان، نسبت به بهسازی و نونوار شدن المان های بوستانی و اجرای طرح نگهداشت فضاهای سبز این منطقه اقدام شده است.

علیرضا برزگر مرادی اضافه کرد:با آغاز فصل گرم سال و تعطیلات مدارس و استفاده بیشتر از بوستان ها و فضاهای سبز شهری، المان های بوستانی و عرصه های جنگلی در نواحی ششگانه نوسازی و بازپیرایی شده و بعلاوه پایه چراغ ها، وسایل بدن سازی و مجموعه های بازی بچه ها و نرده های بوستان ها رنگ آمیزی و بهسازی شده است.

او در ادامه از بهساری آبنماهای این منطقه اطلاع داد و گفت: در این طرح بازسازی و نوسازی آبنمای بوستان ها در دستور کار قرار داشته و در حال اجراست. از فعالیت هایی که در این طرح در حال اجرا است می توان به برطرف نواقص بوستان ها، بازسازی مبلمان بوستان ها، آبشویی درختان، نظافت نیمکت ها و سطل های زباله، تعمیر شیرهای آبخوری به منظور جلوگیری از اسراف، رنگ آمیزی و ترمیم نمادها و برطرف مسائل سرویس های بهداشتی و رسیدگی به شرایط لوازم ورزشی و ایمن سازی این وسایل برای استفاده نوجوانان و بچه ها نام برد که برای امنیت و ایمنی و رضایت بیشتر شهروندان برای استفاده از فضاهای سبز و بوستان ها صورت گرفته و استمرار دارد.

منبع: همشهری آنلاین

به "80 بوستان منطقه14 پذیرای خانواده ها و برنامه های تابستانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "80 بوستان منطقه14 پذیرای خانواده ها و برنامه های تابستانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید