بنی تمیم: مازندرانی ها فقط از حق کشتی گیرشان دفاع کردند، مشکلی بین ما نیست، فدراسیون در انتخابات تهران از فردی حمایت نمی کند

به گزارش وبلاگ ایتالیا، نایب رئیس فدراسیون کشتی گفت: پیگیری هیئت کشتی مازندران برای اعزام کشتی گیر استان شان به بازی های آسیایی 2018 دلیلی نمی گردد که رابطه بدی با فدراسیون داشته باشند.

بنی تمیم: مازندرانی ها فقط از حق کشتی گیرشان دفاع کردند، مشکلی بین ما نیست، فدراسیون در انتخابات تهران از فردی حمایت نمی کند

حمید بنی تمیم در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ ایتالیا با تاکید بر اینکه موضوع اعزام علیرضا کریمی به بازی های آسیایی 2018، تغییری در رابطه فدراسیون کشتی با هیئت کشتی مازندران ایجاد ننموده، گفت: همیشه ارتباط خوبی با این هیئت داشته ایم. اصغر ثمربخش یکی از رؤسای خوب هیئت های ما و خیلی پرکار و پرتلاش است. هیچ مشکلی در این خصوص وجود ندارد، به هر شکل یکی از وظایف هیئت ها پیگیری امور مربوط به کشتی گیران شان هست و اینکه از حق و حقوق شان دفاع نمایند. اگر آنها پیگیر اعزام کشتی گیر استان شان به بازی های آسیایی بودند، دلیل نمی گردد که رابطه بدی با فدراسیون کشتی داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه فدراسیون کشتی در انتخابات هیئت تهران از فرد خاصی حمایت نخواهد کرد، گفت: هر 17 نفری که برای شرکت در انتخابات ثبت نام نموده بودند، تایید صلاحیت گردیده اند و انتخابات هم به زودی برگزار می گردد. واقعا برای فدراسیون تفاوتی نمی کند کدام یک از این افراد ریاست هیئت تهران را برعهده خواهند گرفت. در این انتخابات ما از فرد خاصی حمایت نخواهیم کرد.

نایب رئیس فدراسیون کشتی در خصوص احتمال تغییر کادرفنی تیم ملی کشتی فرنگی در فاصله کمتر از دو ماه مانده به مسابقات جهانی بوداپست توضیح داد: قرارداد علی اشکانی مثل خیلی از مربیان دیگر ما تا انتها بازی های آسیایی بود. طبیعتا وقتی قراردادی به انتها می رسد باید مجددا در مورد نحوه همکاری صحبت کرد. در این خصوص شورای فنی تشکیل جلسه خواهد داد و باید دید در این نشست چه تصمیمی اتخاذ خواهد شد.

بنی تمیم در مورد اینکه رضا یزدانی اعلام نموده قصد حضور در جام دیمیتری کرکین روسیه را ندارد، گفت: من در این زمینه هیچ اطلاعی ندارم و چیزی هم نشنیده ام. نام او در فهرست اعزامی به این مسابقات بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بنی تمیم: مازندرانی ها فقط از حق کشتی گیرشان دفاع کردند، مشکلی بین ما نیست، فدراسیون در انتخابات تهران از فردی حمایت نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنی تمیم: مازندرانی ها فقط از حق کشتی گیرشان دفاع کردند، مشکلی بین ما نیست، فدراسیون در انتخابات تهران از فردی حمایت نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید