جهانبخش: می توانستیم بیش از دو گل به عمان بزنیم، بیرانوند ما را به بازی بازگرداند

به گزارش وبلاگ ایتالیا، هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت: می توانستیم گل های بیشتری وارد دروازه عمان کنیم.

جهانبخش: می توانستیم بیش از دو گل به عمان بزنیم، بیرانوند ما را به بازی بازگرداند

به گزارش خبرنگار اعزامی وبلاگ ایتالیا از امارات، علیرضا جهانبخش پس از صعود ایران به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا گفت: پس از 2.5 ماه که از بازی دور بودم، توانستم برگردم. زمان خیلی سختی را پشت سر گذاشتم و خیلی سخت کوشش کردم که بتوانم بازگردم.

وی درباره جدال با عمان گفت: می دانستیم بازی سختی خواهد بود. در ابتدای بازی هوشیار نبودیم، ولی خدا را شکر مهار پنالتی توسط بیرانوند، ما را به بازی برگرداند. فکر می کنم بعد از گل اول هم کاملاً به بازی بازگشتیم و اعتماد به نفس مان بیشتر شد. خدا را شکر پس از آن هم گل دوم را زدیم، بیشتر هم می توانستیم به گل برسیم، ولی همین نتیجه 2 بر صفر هم خوب است و خدا را شکر به مرحله بعدی صعود کردیم.

هافبک تیم ملی درباره انتخاب بهترین بازیکن میدان بیان کرد: فکر می کنم تیم ایران شایسته بود. بیرانوند، دژاگه و البته کل تیم خوب بودند و خدا را شکر من هم یک گوشه ای توانستم به تیم یاری کنم. مهم پیروزی تیم بود که به آن رسیدیم. شاید خیلی ها فکر می کردند که بازی راحتی داریم، اما دیدار راحتی نبود. بازی با چین در مرحله بعدی خیلی سخت تر می گردد. تمام کوشش خود را می کنیم که در مرحله بعدی هم عملکرد خوبی داشته باشیم.

جهانبخش درباره مصدومیتش و اینکه آیا تا سرانجام جام می تواند بدون مصدومیت به بازی ادامه بدهد، گفت: در فوتبال نمی توان پیش بینی کرد، اما در این مدت فشار زیادی روی من بود. فصل خیلی طولانی را پشت سر گذاشتم و بعد از آن حضور در لیگ انگلیس بود و فشاری که وجود داشت. این مصدومیت به لحاظ روحی و روانی اذیتم کرد، اما خدا را شکر زود ریکاوری کردم. از کادر فنی و کادر پزشکی تیم ملی خیلی تشکر می کنم که در این مدت خیلی یاری کردند که بتوانم هرچه زودتر بازگردم. ان شاالله که بتوانم بازی به بازی به تیم ملی یاری کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "جهانبخش: می توانستیم بیش از دو گل به عمان بزنیم، بیرانوند ما را به بازی بازگرداند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهانبخش: می توانستیم بیش از دو گل به عمان بزنیم، بیرانوند ما را به بازی بازگرداند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید