خاطره بن عطیه از تقابل مراکش با ایران در جام جهانی 2018

به گزارش وبلاگ ایتالیا، مهدی بن عطیه به یادآوری دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و مراکش در مرحله گروهی جام جهانی 2018 پرداخت.

خاطره بن عطیه از تقابل مراکش با ایران در جام جهانی 2018

به گزارش وبلاگ ایتالیا، تیم ملی فوتبال مراکش در حالی در جام دنیای 2018 روسیه از صعود از گروه B بازماند که در اولین بازی خود در مرحله گروهی با گل به خودی که عزیز بوحدوز در دقیقه 5+90 به ثمر رساند، مقابل ایران با نتیجه یک بر صفر تن به شکست داد. شاگردان اِروی رنار در ادامه با نتیجه یک بر صفر مغلوب پرتغال شدند و در دیدار آخر هم اسپانیا را با نتیجه 2 بر 2 متوقف کردند.

مهدی بن عطیه 31 ساله در گفت وگو با شبکه تلویزیونی بی بی سی اسپورت در یادآوری حضور تیم ملی فوتبال مراکش در مسابقات جام دنیای 2018 گفت: به نظرم تیم ما چیزهای زیادی از حضور در جام دنیای یاد گرفت. ما در گروه خیلی دشواری در کنار تیم های ایران، اسپانیا و پرتغال بودیم. متأسفانه ما با باخت مقابل ایران، به خودمان کمی ضرر زدیم. با این وجود نشان دادیم که نسل بسیار مستعدی در آن مسابقات داشتیم. فوتبال دنیا| پیشنهاد رسمی نخست وزیر اسپانیا به مراکش برای میزبانی مشترک جام دنیای 2030 فدراسیون فوتبال مراکش مذاکره با کی روش را تکذیب کرد

وی اضافه کرد: در انتها مسابقات جام دنیای به بازیکنان دیگر گفتم که خودم را بخشی از گذشته می دانم چون مسن تر از بقیه بودم. من سال های زیاد فوتبالی در پیش ندارم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "خاطره بن عطیه از تقابل مراکش با ایران در جام جهانی 2018" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاطره بن عطیه از تقابل مراکش با ایران در جام جهانی 2018"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید