منت کشی ها جواب داد ، عبدولی امروز در اردو، فردا در انتخابی

به گزارش وبلاگ ایتالیا، سعید عبدولی دو روز در اردوی تیم ملی حاضر نشد. زمان انتخابی را هم دو روز به تعویق انداخت و حالا فردا می خواهد برای رسیدن به دوبنده تیم ملی در مسابقات جهانی در انتخابی درون اردویی شرکت کند.

منت کشی ها جواب داد ، عبدولی امروز در اردو، فردا در انتخابی

به گزارش وبلاگ ایتالیا ، سعید عبدولی بعد از تعویق دو روزه انتخابی درون اردویی تیم ملی کشتی فرنگی امروز در خانه کشتی حاضر شد و فردا هم در انتخابی به میدان می رود.

سعید عبدولی در حالی امروز در اردو حاضر گردیده که اردوی تیم ملی از روز چهارشنبه شروع گردیده بود اما او در دو روز گذشته در تمرینات غیبت داشت. عبدولی امروز هم در برنامه های تیمی شرکت نکرد و تمرین اختصاصی خود را برای حضور در انتخابی درون اردویی فردا انجام داد.

پیش از این اعلام گردیده بود رقابت انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی در وزن 82 کیلوگرم جهت حضور در رقابت های جهانی مجارستان، دیروز(پنج شنبه) برگزار گردد اما فدراسیون کشتی به بهانه برگزاری داربی پایتخت آن را به فردا(شنبه) موکول کرد.

پس از این اتفاق انتظار می رفت فدراسیون کشتی و کادر فنی تیم ملی قاطعانه درقبال این بی نظمی عبدولی موضع بگیرند و یوسف قادریان را به عنوان ملی پوش ایران در رقابت های جهانی انتخاب نمایند اما در تصمیمی عجیب عنوان شد بدلیل برگزاری داربی رقابت های انتخابی وزن 82 کیلوگرم روز شنبه برگزار می گردد!

سعید عبدولی روز پنج شنبه به دوستان خود اطلاع داده بود که از انتخابی انصراف نداده و روز شنبه در انتخابی تیم ملی حاضر می گردد که امروز با حضورش در اردو تصمیم خود را هم عملی کرد.

5

منبع: ایران ورزشی

به "منت کشی ها جواب داد ، عبدولی امروز در اردو، فردا در انتخابی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منت کشی ها جواب داد ، عبدولی امروز در اردو، فردا در انتخابی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید