از بلغارستان، کوشش برای دومین پیروزی

به گزارش وبلاگ ایتالیا، تیم ملی ایران برای سومین بار در مسابقات قهرمانی دنیا به مصاف بلغارستان می رود که نتیجه هر دو بازی قبلی 3 بر صفر به سود بلغارستان بوده است.

از بلغارستان، کوشش برای دومین پیروزی

به گزارش خبرنگار اعزامی وبلاگ ایتالیا از بلغارستان، تیم های ملی والیبال ایران و بلغارستان که در بازی نخست خود در مسابقات قهرمانی دنیا 2018 به دو پیروزی مقابل پورتوریکو و فنلاند دست پیدا کردند در بازی دوم خود برای شکست دادن یکدیگر به میدان می روند.

این برای سومین بار است که تیم ملی ایران در مسابقات قهرمانی دنیا به مصاف بلغارستان می رود. نتیجه هر دو بازی قبلی 3 بر صفر به سود بلغارستان بوده است.

دو تیم برای نخستین بار در مسابقات قهرمانی دنیا 1970 با هم در صوفیه روبه رو شدند. دومین تقابل ایران با بلغارستان در مسابقات قهرمانی دنیا در مسابقات سال 2006 ژاپن بود. در سال های بعد اما تیم ملی ایران در لیگ دنیای 2016 و لیگ ملت های 2018 با نتیجه 3 بر یک بلغارستان را شکست داد و به نوعی انتقام دو شکست گذشته را گرفت. تیم ملی ایران در نهایت به مقام دهم لیگ ملت های 2018 رسید و تیم بلغارستان، یازدهم شد.

تیم ملی والیبال بلغارستان پس از میزبانی مسابقات سال 1970 برای دومین بار (البته در کنار ایتالیا) برگزارکننده مسابقات قهرمانی دنیا است. آنها امیدوارند که مثل سال 1970 به مقام قابل توجه نایب قهرمانی مسابقات برسند.

تیم ملی ایران نیز در سال 2014 با شکست مقابل روسیه به عنوان ششمی دنیا رسید.

نیکولای نیکولوف، مدافع وسط تیم ملی بلغارستان که سابقه حضور در لیگ برتر ایران را دارد با بازیکنان ایرانی به خوبی آشناست.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "از بلغارستان، کوشش برای دومین پیروزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از بلغارستان، کوشش برای دومین پیروزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید