کشتی فرنگی

با 2 هدف بزرگ در مسابقات جهانی کشتی گرفتم

دارنده مدال طلای امید های دنیا گفت: برای اینکه در رقابت های زیر 23 سال دنیا قهرمان شوم 2 هدف بزرگ و مهم را در فکر داشتم.

10 آبان 1401

پیغام تبریک دکتر مخبر در پی درخشش تیم ملی کشتی فرنگی ایران

معاون اول رییس جمهور درخشش تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در مسابقات جهانی نروژ را تبریک گفت.

4 آبان 1400

نشست محمد بنا و رئیس فدراسیون کشتی برگزار گردید

به گزارش خبرنگاران، در این جلسه که علیرضا دبیر رئیس و حمید سوریان نایب رئیس فدراسیون کشتی به همراه محمد بنا سرمربی و بهروز حضرتی پور مربی تیم ملی کشتی فرنگی حضور داشتند در خصوص برنامه های آماده سازی تیم ملی کشتی فرنگی در راه حضور در المپیک توکیو بحث و...

25 بهمن 1399

محمد بنا: امیدوارم مردم دوباره با کشتی آشتی کنند

به گزارش خبرنگاران به نقل از سازمان لیگ کشتی، محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان صبح امروز با آغاز رقابتهای لیگ در سالن 12 هزار نفری آزادی حضور یافت تا از نزدیک شاهد مصاف فرنگی کاران باشد.

14 آبان 1399

به دنبال طلای المپیک در مرغداری!

فرانک استابلر قهرمان آلمانی کشتی فرنگی دنیا، تمرینات آماده سازی خود را در مرغداری پدربزرگش انجام می دهد تا از فرایند آمادگی برای حضور قدرتمند در المپیک عقب نماند.

15 مرداد 1399

حضور کشتی ایران در 14 میدان بین المللی و کسب 80 مدال

به گزارش خبرنگاران، 14 اعزام به مسابقات جهانی، آسیایی و تورنمنت های بین المللی و کسب 32 مدال طلا، 22 نقره و 26 برنز توسط تیم های ملی کشتی فرنگی و آزاد بزرگسالان، امید، جوانان و نوجوانان از موفقیت های کشتی کشور در شش ماه گذشته است.

17 تیر 1398

خط خوردن حسن رحیمی و مصطفی حسین خانی از اردوی تیم ملی کشتی آزاد

اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان ایران در حالی از امروز(دوشنبه) شروع می گردد که غلامرضا محمدی از دعوت حسن رحیمی و مصطفی حسین خانی خودداری نموده است.

1 تیر 1398