شروع رسمی سال گردشگری EU-China

به گزارش وبلاگ ایتالیا، شور چین برای توسعه گردشگری خود تصمیم به همکاری با کشورهای اتحادیه اروپایی گرفته است.

شروع رسمی سال گردشگری EU-China

روز آدینه، 19 ژانویه، رهبران دولت ها و پیشگامان امر صنعت در ونیز دور هم جمع خواهند شد تا سال گردشگری اتحادیه اروپا و چین را افتتاح نمایند. دو رویداد در آن روز برگزار خواهد شد: یک نشست تجاری با حضور شرکت نمایندگانی بسیار، از بنگاه های کوچک و متوسط (SMEها) گرفته تا کمیسیون هایی از اتحادیه اروپا و نیز برگزاری یک جلسه همزمان در Palazzo dei Dogi که در سطحی بالا برگزار می گردد.

شرکت نمایندگان مهم این گردهمایی عبارتند از:

  • آنتونیو تجانی، رئیس مجلس اروپا
  • دای بن، رئیس آموزشگاه گردشگری چین
  • الزبیتا بینکوسکا، کمیساریای اروپا
  • دو جیانگ، معاون ریاست گردشگری ملی چین
  • لوکا زیا، رئیس منطقه ونوتو (Veneto Region)
  • لوکا پاتن، رئیس اوت (Uvet)
  • لوئیجی بروگنارو، شهردار ونیز
  • پانسی هو، معاون رئیس و دبیر کل انجمن جهانی اقتصاد گردشگری

این رویدادها شامل ایجاد شبکه های تجاری، برقراری ارتباط بین کسب و کارهای مهم گردشگری اروپایی و همتایان چینی و نیز مصاحبه در خصوص چندین طرح عملیاتی برای افزایش گردشگری بین چین و اتحادیه اروپا خواهند بود.

در سال گردشگری اتحادیه اروپا و چین، رویدادهای متنوعی برای شناسایی و تبلیغ اروپا به عنوان مقصدی برای بازار چین برگزار خواهد شد. رویداد دوم در 6 ماه مارس در برلین و همزمان با ITB برگزار خواهد شد که بزرگ ترین نمایشگاه تجارت مسافرتی در اروپا است و سومین رویداد هم در 16 ماه آوریل در پکن برگزار خواهد شد. رویدادهای بعدی به صورت همزمان با GEM در ماه نوامبر در لندن، CITM در ماه نوامبر در شانگهای و CITE در ماه دسامبر در چنگدو برگزار خواهند شد. هزینه های اقتصادی این برنامه را کمیسیون اروپا به عهده گرفته است و توسط سازمان های تجاری پیشرو در اروپا، ETOA ،ETC ،ECCTA و Welcome Chinese برگزار می گردد.

در سال 2016، ورود گردشگران چینی به اتحادیه اروپا به 8.2 میلیون نفر رسید و انتظار می رود که این رقم با سرعتی بسیار بیشتر از نرخ رشد تورم، به 13.9 میلیون نفر در سال 2021 برسد.

منبع: کجارو / traveldailynews.com

به "شروع رسمی سال گردشگری EU-China" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع رسمی سال گردشگری EU-China"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید