احتمال بازگشت عارف غلامی به ترکیب استقلال

به گزارش وبلاگ ایتالیا، آخرین حضور عارف غلامی در ترکیب استقلال به ملاقات با نساجی در سوپر جام و در کرمان بر می شود. بعد از این بازی و پشت سر گذاشتن تعطیلات جام جهانی این مدافع در بازی محبت آمیز با طرفدار مصدوم و از ترکیب استقلال دور شد.

احتمال بازگشت عارف غلامی به ترکیب استقلال

پیش از بازی با پرسپولیس گفته می شد، عارف غلامی به ترکیب تیم بر می شود و در حالی که در تمرینات عمومی تیم شرکت نموده بود، دوباره دچار درد و متوجه شد، مصدومیت او جدی تر از این حرف هاست و باید بیشتر تمرینات اختصاصی پشت سر بگذارد. عارف غلامی هفته پیش هم بر اساس تصاویر مخابره شده در تمرین استقلال در تمرینات عمومی شرکت نموده بود، اما ریکاردو ساپینتو منتظر است این بازیکن از نظر بدنی به شرایط ایده آل برشود تا دوباره به ترکیب تیم برشود.

امروز عارف غلامی در تمرین استقلال در صف اول می دوید و این بدین معنی است که آماده بازگشت به ترکیب تیم است و به نوعی برای بازی دوباره در ترکیب آبی ها لحظه شماری می نماید. با بازگشت عارف غلامی در کنار سیلوا، روزبه چشمی به پست قبلی اش یعنی هافبک دفاعی بر می شود. به نظر می رسد، این بازگشت شرایط استقلال را بهتر خواهد نمود، به این خاطر که استقلال با حضور عارف غلامی در قلب خط دفاعی و در کنار سیلوا بهتر بازیسازی را از عقب آغاز می نماید.

منبع : ورزش سه

منبع: فرارو

به "احتمال بازگشت عارف غلامی به ترکیب استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال بازگشت عارف غلامی به ترکیب استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید