گل محمدی: شش بار قهرمان شدیم، هزار تومان پاداش نگرفتیم!

به گزارش وبلاگ ایتالیا، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ابراز امیدواری کرد که تمیش علی رغم وجود مسائل و سختی ها بتواند مسابقات را با پیروزی پشت سر بگذارد.

گل محمدی: شش بار قهرمان شدیم، هزار تومان پاداش نگرفتیم!

به گزارش ایسنا، یحیی گل محمدی در نشست خبری بعد از ملاقات تیمش مقابل تیم فوتبال تراکتور از سری رقابت های هفتم دوم لیگ برتر فوتبال ایران در استادیوم یادگار امام تبریز که با نتیجه یک بر صفر به انتها رسید، گفت: نمی دانم با چه زبانی از بازیکنانم تشکر کنم و فقط می توانم به غیرت آن ها درود بفرستم و امیدوارم این نتایج علی رغم سختی ها و مسائلی که وجود دارد، ادامه یابد.

وی اضافه نمود: امیدوار هستم با حمایت و دلگرمی طرفداران تیم بتوانیم راه خود را بهتر ادامه دهیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بیان نمود: بازی بسیار جذابی بود و توانستیم نتیجه خیلی خوبی با توجه به سختی کار و جو فوق العاده ای که طرفداران تراکتور برای تیم خود ساخته بودند، کسب کنیم و از طرفداران اندک پرسپولیس در استادیوم تشکر می کنم. امروز از تک تک طرفداران تشکر می کنم چرا که شاهد فرهنگ خوب هواداری بودیم.

گل محمدی با اشاره به اینکه در مجموع بازی زیبایی را دیدیم، بیان کرد: 10 تا 15 دقیقه در نیمه نخست بازی را به حریف دادیم و آن ها بر بازی مسلط بودند اما در دقایق دیگر بازی توانستیم هم موقعیت گل به دست آوریم. علی رغم اینکه سختی زیادی داشت، بازی خوبی را بازیکنان پرسپولیس به نمایش گذاشتند.

نمی دانم با چه زبانی از بازیکنانم تشکر کنم

وی اضافه نمود: بازیکنان تیم مسائل زیادی دارند و متاسفانه توجهی به این مسائل نمی گردد، اظهار کرد: از بازیکنانم فقط می توانم تعریف کنم و باید بدانیم که تیم تراکتور در فاز حمله بازیکنان خوبی دارد اما بازیکنان پرسپولیس امروز اراده برد داشتند و نمی دانم با چه زبانی از آن ها تشکر کنم.

تراکتور می تواند یکی از مدعیان اصلی قهرمانی باشد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه بررسی بخش مهمی از فوتبال است، اعلام کرد: به دست آمدن نتایج حاصل یک کار جمعی است و از عوامل کادر فنی تشکر می کنم. خوشبختانه توانستیم شناخت خوبی از حریف به دست آوریم و با توجه به اینکه تراکتوری ها یک بازی بیشتر انجام نداده بودند، عمده بررسی ما روی مسائل فردی بود. تراکتور تیم پر مهره ای است و به نظرم می تواند یکی از مدعیان اصلی قهرمانی باشد.

تراکتور خط حمله زهرداری دارد

گل محمدی با اشاره به اینکه فکر می کنم پاکو خمس اثرات خوبی بر تراکتور داشته است، گفت: تراکتور بازیکنان خوبی جذب نموده است و فکر می کنم هم تیم سال گذشته تراکتور و هم تیم سال جاری از جمله تیم های خطرناک لیگ به شمار می آیند اما تغییرات زیادی داشته اند و خط حمله زهرداری دارند و اگر به آن ها فضا داده گردد می توانند موقعیت های خوبی ایجاد نمایند.

وی ادامه داد: بازیکنان پرسپولیس امروز می دانستند از بازی چه می خواهند و در فاز دفاعی عملکرد فوق العاده ای داشتند و به جز یک یا دو مورد که روی دروازه ما خطرناک بودند سایر دقایق بازی خیلی خوب کنترل کردند و واکنش های دفاعی خوبی داشتیم و کمترین موقعیت را به حریف دادیم و در یک بازی سخت نمایش خوبی داشتیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه تیمش دوست ندارد توپ در اختیار تیم حریف باشد، اعلام کرد: در هر صورت وقتی یک گل جلو هستیم ناخودآگاه تیم شما دفاعی تر می گردد اما در ضد حمله ها نشان دادیم می توانیم موقعیت خلق کنیم و در این بازی کار را تمام کنیم و به گل های دوم و سوم برسیم. خیلی مهم است بعد از اینکه توپ را از دست می دهید دفاع تیمی خوبی داشته باشید و زمانی که توپ را از دست دادیم به خوبی تیم حریف را تحت فشار قرار دادیم و از جلو پرس کردیم و توپ را از حریف گرفتیم.

پرسپولیس رها شده است

گل محمدی در خصوص تیم های عربستانی و فضای به وجود آمده در لیگ این کشور، گفت: تیم های عربستانی به نوعی از فوتبال آسیا فاصله می گیرند و به سمتی می روند که احساس می کنیم برای آسیا نمی جنگند و هدف های بزرگتری دارند؛ تیم های عربستانی و قطری هزینه های زیادی می نمایند اما در هر صورت سال جاری محدودیت هایی با قوانین نو وجود دارد، مسائل مالی هم هست. در هفت سال اخیر شش بار قهرمان ایران شدیم اما این شرایط باشگاه ماست! پاداشی که از سوی فدراسیون داده نشده است و امکاناتی هم نگرفتیم، این تیم رها شده است و توجهی به آن نمی گردد و باید با حریفانی مسلح بازی کنیم.

وی در رابطه با اینکه بعضی مسائل را نمی توان عنوان و با آبروی باشگاه بازی کرد، گفت: از دو سال قبل طلب داریم. اگر می خواهیم در آسیا پیروز باشیم باید همه یاری نمایند، 20 روز دیگر زمین تمرین ما از بین می رود و زمین تمرین نداریم! نمی گردد وارد جزییات شد اما بازیکنانم توجه بیشتری می خواهند. چرا پرسپولیس، سپاهان، استقلال یا تراکتور دنبال بازیکنان چند میلیون دلاری نمی روند؟ اگر لیگ ما حرفه ای است باید اسپانسرهای خوب، حق پخش و ... وجود داشته باشد.

هزار تومان پاداش نگرفتیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اضافه نمود: دیدگاه ما حرفه ای نیست و هدف اصلی برگزارنمایندگان تمام شدن بازی هاست. در این هفت سال شش قهرمانی به دست آوردیم اما هزار تومان پاداش نگرفتیم! منبع درآمدزایی نداریم، مسائل زیادی در فوتبال ایران است و بارها گفته شده اما توجهی نمی گردد. نگاه حرفه ای و سرمایه ای در فوتبال ایران وجود ندارد در حالی که استعدادها و طرفداران خوبی داریم. 70 هزار نفر یا نزدیک به 100 هزار نفر برای یک بازی به استادیوم آمدند و این سرمایه بزرگی است تا تیم ها را قوی کنیم اما نگاه کلانی به ورزش وجود ندارد.

منبع: فرارو

به "گل محمدی: شش بار قهرمان شدیم، هزار تومان پاداش نگرفتیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: شش بار قهرمان شدیم، هزار تومان پاداش نگرفتیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید