احتمال لغو طرح ترافیک با تصمیم شورای عالی ترافیک

به گزارش وبلاگ ایتالیا، عالی درباره پیشنهاد لغو طرح های ترافیک برای کنترل شیوع ویروس کرونا توضیحاتی داد.

احتمال لغو طرح ترافیک با تصمیم شورای عالی ترافیک

به گزارش خبرنگار ، با شیوع ویروس کرونا و ابتلای برخی از شهروندان به این بیماری برخی از مدیران شهری پیشنهاد هایی برای کنترل این ویروس ارائه کردند که یکی از آن ها لغو تمام طرح های ترافیکی (حلقه اول و حلقه دوم) است تا به وسیله آن تردد مردم با ناوگان حمل و نقل عمومی کاهش پیدا کند.

علی عالی مدیر روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در گفت وگو با خبرنگار ، در تشریح جزئیات این پیشنهاد گفت: در این بازه زمانی که حساسیت ها روی ویروس کرونا زیاد شده است، این دست پیشنهاد ها مطرح می شود.

مدیر روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اضافه نمود: تا امروز پیشنهاد لغو طرح های ترافیکی مطرح نشده است و من از شما برای اولین بار این موضوع را شنیدم.

فروش بلیت کاغذی مترو ممنوع؛ همایش ها لغو و آبخوری ها در تهران تعطیل شدند + فیلم

عالی شرح داد: معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نهاد اجرا کننده مصوبات شورای شهر و شورای عالی ترافیک است و اگر این دست پیشنهاد ها (لغو طرح های ترافیکی) بخواهد به مرحله اجرا برسد، باید در شورای عالی ترافیک مصوب و سپس برای اجرا به معاونت حمل و نقل و ترافیک ابلاغ شود.

او در پاسخ به این سوال که آیا این پیشنهاد می تواند عملی شود؟ گفت: من بعید می دانم بتوان این چنین پیشنهاد های ترافیکی را به مرحله اجرا رساند و برای پیگیری این امر باید موضوع از سوی شورای عالی ترافیک پیگیری شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "احتمال لغو طرح ترافیک با تصمیم شورای عالی ترافیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال لغو طرح ترافیک با تصمیم شورای عالی ترافیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید