اشتغالزایی برای 6300 نفر از طریق تسهیلات روستایی و عشایری

به گزارش وبلاگ ایتالیا، خبرنگاران/گیلان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان از تخصیص بیش از 336 میلیارد تومان تسهیلات روستایی و عشایری برای اشتغالزایی 6300 نفر در گیلان خبر داد و گفت: در حوزه فراگیر نیز بیش از 115 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کردیم.

اشتغالزایی برای 6300 نفر از طریق تسهیلات روستایی و عشایری

عباس علیزاده در گفت وگو با وبلاگ ایتالیا، از تشکیل شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان رودسر خبر داد و اظهار کرد: با توجه به مزیت های شرکت های تعاونی توسعه و عمران می تواند زمینه اشتغالزایی و سرمایه گذاری مناسب را در شهرستان ها ایجاد کند.

وی اجرای پروژه های عمرانی در قالب شرکت های تعاونی توسعه و عمران را به منظور جلوگیری از طرح های رانت زا دانست و گفت: دولت مکلف شده برابر قانون پروژه های عمرانی و خدماتی خودش را در شهرستان های دارای شرکت تعاونی توسعه و عمران واگذار کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با اشاره به وجود ظرفیت های فراوان گردشگری در شهرستان های استان، عنوان کرد: شرکت های تعاونی توسعه و عمران می تواند در حوزه گردشگری اشتغالزایی چشمگیری را از طریق سرمایه گذاری ایجاد کند.

علیزاده هدف از تشکیل شرکت تعاونی توسعه و عمران در شهرستان رودسر را ایجاد اشتغال و درآمدزایی دانست و گفت: شهرستان رودسر ظرفیت های اجتماعی و فرهنگی خوبی دارد.

وی همچنین از تخصیص بیش از 336 میلیارد تومان تسهیلات روستایی و عشایری برای اشتغالزایی 6300 نفر در گیلان خبر داد و اظهار داشت: در حوزه اشتغال فراگیر نیز بیش از 115 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کردیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه نهادهای حمایتی تا به امروز بیش از 67 میلیارد تومان از تسهیلات ارزان قیمت در جهت ایجاد اشتغال استفاده کردند، یادآور شد: دولت با تمام قوا برای ایجاد اشتغال پایدار تلاش می کند، اما برخی از قوانین دست و پا گیر بانکی موجب شده در حوزه رونق تولید دچار مشکلاتی باشیم که البته از طریق کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان در حال رفع است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "اشتغالزایی برای 6300 نفر از طریق تسهیلات روستایی و عشایری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشتغالزایی برای 6300 نفر از طریق تسهیلات روستایی و عشایری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید