اطلاعیه آرین پارس موتور در خصوص فروش لاماری ایما

به گزارش وبلاگ ایتالیا، این روزها در بازار، رونمایی از کراس اوورها تازه داغ شده و شرکت های مختلف در هفته های گذشته محصولاتی را برای بازار ایران معرفی نموده اند. به همین دلیل، شرکت آرین موتور که پیش از این نمایندگی محصولات میتسوبیشی ژاپن و و دی اس فرانسه را بر عهده داشت، در اولین گام برای خودروساز شدن اقدام به عرضه کراس اووری با برند خود به نام لاماری ایما کرد.

اطلاعیه آرین پارس موتور در خصوص فروش لاماری ایما

در پی انتشار آگهی های جعلی پیش فروش (رزرو اولیه و لیست انتظار) خودرو لاماری به وسیله بعضی افراد سودجو، روابط عمومی آرین موتور اعلام نموده است که هنوز هیچ گونه فروش و یا ثبت نامی برای لاماری ایما شروع نشده است و متقاضیان این محصول نباید به آگهی های جعلی توجه داشته باشند.

خودرو لاماری ایما آرین پارس موتور تازه به شرکت دانگ فنگ تعلق دارد و با نام فورتینگ تی 5 ایوو در سایر بازارها شناخته می گردد.

لاماری را که دانگ فنگ (Dongfeng Liuzhou Motor) فراوری می نماید، در بازار آمریکای لاتین به نام DFM یا DFLZ نیز به فروش می رسد. در ایران این نام از سوی آرین موتور به لاماری تغییر یافته است. این خودرو زمانی که در نمایشگاه 2020 پکن رونمایی شد، با کد SX5G شناخته می شد.

آرین موتور برای لاماری ایما از لوگوی گوزن استفاده نموده است که به گفته مسئولان این شرکت نمادی از حرکت و آگاهی نسبت به طبیعت محسوب می گردد. رنگ سبز در نظر گرفته شده برای این لوگو نیز نشان دهنده سازگاری با محیط زیست است.

این شرکت از متقاضیان لاماری ایما خواسته است تا هرگونه شرایط فروش رسمی را از وب سایت رسمی این شرکت به آدرس Lamari.ir و صفحه اینستاگرامی Lamarimotors پیگیری نمایند.

***

شما می توانید اخبار روز خودرو را در بلاگ وبلاگ ایتالیا بخوانید.

تازهترین آگهی های خودرو
منبع: بلاگ دیوار

به "اطلاعیه آرین پارس موتور در خصوص فروش لاماری ایما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعیه آرین پارس موتور در خصوص فروش لاماری ایما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید