امباپه: در پاریس می مانم

به گزارش وبلاگ ایتالیا، تهران- خبرنگاران- کیلین امباپه ستاره فرانسوی باشگاه پاری سن ژرمن با بیان اینکه فصل آینده نیز در این تیم حضور خواهد داشت، گفت: شکست برابر منچستریونایتد در لیگ قهرمانان اروپا، تاثیری بر این تصمیم ندارد.

امباپه: در پاریس می مانم

به گزارش روز یکشنبه وبلاگ ایتالیا، روزنامه آ.اس اسپانیا نوشت: پاری سن ژرمن چهارشنبه هفته گذشته پیروزی 2 بر صفر بازی رفت در اولدترافورد را با شکست جنجالی 3 بر یک در پارک دو پرنس تعویض کرد و گل دیرهنگام مارکوس رشفورد که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، جواز صعود شیاطین سرخ را به مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان اروپا امضا کرد.

درپی حذف پی اس جی از لیگ قهرمانان، رسانه های اسپانیایی در گزارش هایی پراکنده مدعی شدند که رئال مادرید که خود نیز پس از متحمل شدن شکستی تحقیرآمیز مقابل آژاکس از گردونه رقابت ها کنار رفته است، پروژه جذب امباپه یا نیمار دیگر ستاره تیم پاریسی را در دستور کار قرار داده است.

با این وجود، امباپه با اشاره به شکست مقابل یونایتد، ماندگاری خود را در پاریس به وضوح تایید کرد.

وی در این خصوص گفت: اینجا خواهم ماند، حتی می توانم بگویم که از این موضوع اطمینان دارم. با توجه به مشکلاتی که پس از حذف از لیگ قهرمانان به وجود می آید، نمی خواهم شرایط شخصی من باری روی دوش باشگاه باشد.

امباپه در ادامه اضافه نمود: نگرانی بابت آینده ام هیچ سودی ندارد و این موضوع کاملا واضح است.

پس از پیروزی 4 بر صفر پاریسی ها مقابل بارسلونا و بازگشت شگفت انگیز آبی اناری ها در بازی برگشت در نیوکمپ که 2 سال پیش به وقوع پیوست، این دومین تجربه حذف تلخ تیم پاریسی از لیگ قهرمانان محسوب می گردد.

با این حال، امباپه که در جریان شکست مذکور در نیوکمپ هنوز عضو پی اس جی نبود، همچنان بر این بارو است که پاری سن ژرمن درست ترین جهت برای او است.

وی تاکید نمود: فوتبال ادامه دارد و سعی خودمان را خواهیم کرد تا با سری افراشته فصل را به خاتمه برسانیم. این هدف ما است و برای آن کوشش می کنیم؛ جو فوق العاده زیبایی در پارک دو پرنس به وجود آمده بود و به هیچ عنوان قصد نداشتیم جشن را خراب کنیم اما نشد. خیلی ها به باشگاه شک دارند و شک خواهند داشت، اما من همچنان به این پروژه ایمان دارم.

ورزشی**3991**3783**

منبع: ایرنا

به "امباپه: در پاریس می مانم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امباپه: در پاریس می مانم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید