اپلیکیشن بلوبانک محصول برتر سال 1400 حوزه فین تک شد

به گزارش وبلاگ ایتالیا، سومین جشنواره نهال فین تک روز چهارشنبه، چهارم اسفند ماه، برگزار گردید که طی آن بلوبانک، استارتاپ پیشرو در حوزه نئوبانک ایران، رتبه نخست اپلیکیشن، محصول یا راه حل منتخب سال 1400 را کسب کرد.

اپلیکیشن بلوبانک محصول برتر سال 1400 حوزه فین تک شد

بعلاوه، در این دوره از جشنواره نگار تیمورزاده، مدیر بلوبانک به عنوان بانوی تاثیرگذار سال 1400 حوزه فین تک انتخاب شد.

مدیر بلوبانک در سخنان خود، ضمن تشکر از برگزارنمایندگان این رویداد گفت: این جایزه حاصل کوشش های شبانه روزی تیم بلوبانک است که در یک سال اخیر با خلاقیت و نوآوری توانستند زمین بازی را عوض نمایند و راه چارههای مجذوب کننده و دوست داشتنی را در حوزه خدمات بانکی خلق نمایند. نگار تیمورزاده در ادامه اظهار امیدواری کرد که تا سال آینده تعداد بانوان در کسب و کارها به ویژه در رده های مدیریتی افزایش یابد و لیست بانوان تاثیر گذار بسیار بلندتر از سال جاری گردد.

جشنواره نهال فین تک از سال 1398 با کوشش تیم فیناپ و با هدف تقدیر و معرفی کسب وکارها، راه چارهها و فعالان تاثیرگذار صنعت فین تک برگزار می گردد. براساس اعلام تیم فیناپ، سومین دوره جشنواره نهال فین تک نسبت به دوره های گذشته با تغییراتی همانند بعضی رویکردها و بعلاوه تعداد داوران همراه بود. در این دوره مسئله محوری (حل متناسب و متفاوت دغدغه های انسانی به شکل یک تجربه رضایت بخش)، غنی سازی واقعیت (ارائه یک تجربه غنی شده با یاری فناوری و اطلاعات) و طراحی انسان محور (نگاهی دقیق به تعاملات انسان و سیستم و خلق ارزشی نو در قالب یک تجربه ناب) به عنوان اصلی ترین معیارهای آنالیز اپلیکیشن ها و راه چارههای حوزه فین تک انتخاب شد. بعلاوه تعداد داوران نسبت به دوره های گذشته با رشد همراه بود و لیست نامزدهای سومین جشنواره نهال فین تک با آرای 80 نفر از مدیران و متخصصان حوزه های بانکی، اقتصادی، فین تک و کارآفرینی داوری شد.

در نهایت و پس از آنالیز های اجرا شده بلوبانک، که در حال حاضر به عنوان شعبه دیجیتال بانک سامان فعالیت می نماید، مقام نخست اپلیکیشن، محصول یا راه چاره منتخب سال 1400 در گروه کسب وکارهای بزرگ را به خود اختصاص داد. اپلیکیشن بلوبانک با هدف ارائه تجربه ای راحت و دلپذیر از خدمات بانکی طراحی شده است. براین اساس رابط کاربری اپلیکیشن بلوبانک به شکلی طراحی و پیاده سازی شده که تمامی کاربران می توانند در سریع ترین زمان و با راحت ترین شیوه به خدمات مورد نظر خود دسترسی پیدا نمایند.

سومین جشنواره نهال فین تک روز چهارشنبه با برگزاری پنل های گفت وگو میان فعالان این حوزه و اهدای جوایز مرد و بانوی تاثیرگذار، تولیدنماینده محتوای برتر، اپلیکیشن، راه چاره و محصول منتخب سال 1400 به انتها رسید.

منبع: شبکه چی

به "اپلیکیشن بلوبانک محصول برتر سال 1400 حوزه فین تک شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپلیکیشن بلوبانک محصول برتر سال 1400 حوزه فین تک شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید