ایجاد فروشگاه های زنجیره ای صنایع دستی

به گزارش وبلاگ ایتالیا، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به اینکه استفاده از جاذبه های فرهنگی و گردشگری استان ها برای فراوری ثروت ملی در دستور کار قرار گیرد، بر ایجاد فروشگاه های زنجیره ای صنایع دستی تاکید نمود.

ایجاد فروشگاه های زنجیره ای صنایع دستی

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ ایتالیا، زهرا احمدی پور - معاون رئیس جمهوری گفت: استفاده از ظرفیت دستگاه های دیگر برای ایجاد تحرک و پویایی بیشتر برنامه های اقتصاد مقاومتی باید در دستور کار قرار گیرد.

احمدی پور در نشست پیگیری برنامه ها و اقدامات سازمان میراث فرهنگی در حوزه اقتصاد مقاومتی با حضور معاونین سازمان، مدیران کل ستادی و استانی با اشاره به اهمیت بحث اقتصاد مقاومتی و پیگیری برنامه ها و اقدامات مربوط به آن، گفت: در بحث اقتصاد مقاومتی قرار است با رویکرد و سیاست دیگر و با تمرکز بر برنامه های متنوع برای برون رفت از مشکلاتی که اقتصاد ما دچار آن است کوشش کنیم.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با تاکید بر اینکه در بحث اقتصاد مقاومتی باید از تمامی ظرفیت ها و امکانات موجود استفاده کنیم، یادآور شد: با برنامه ریزی های سنتی امکان استفاده از ظرفیت ها وجود ندارد و ما باید با استفاده از یک برنامه راهبردی در راستای مقاوم شدن اقتصاد کشور حرکت کنیم.

احمدی پور همچنین به ظرفیت های بسیار ویژه سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در حوزه اقتصاد مقاومتی اشاره نمود و اضافه نمود: استفاده از ظرفیت دستگاههای دیگر برای ایجاد تحرک و پویایی بیشتر برنامه های اقتصاد مقاومتی باید در دستور کار قرار گیرد.

وی توضیح داد: در هزاره سوم، کالای فرهنگی و کالای گردشگری ثروت فراوری می نماید، ما در تمامی استانها دارای جاذبه های فرهنگی، تاریخی، طبیعی و گردشگری هستیم که باید بیش از پیش در استفاده از آنها و فراوری ثروت از این منابع کوشش کنیم.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با تاکید بر ایجاد فروشگاه های زنجیره ای صنایع دستی در استانها، اضافه نمود: رشد بوم گردی و همچنین مرمت آثار تاریخی در تمامی استانها از جمله اولویت هایی است که باید با عزم جدی در دستور کار قرار گیرد.

احمدی پور همچنین در ادامه این جلسه به مدیران کل استانها به منظور آمادگی هر چه بیشتر برای نوروز متفاوت، تاکیداتی داشت و اضافه نمود: باید با برنامه های متنوع و برنامه ریزی جدی در تمامی حوزه ها، نوروز 96 را به نوروزی متفاوت تبدیل کنیم.

منبع: تسنیم

به "ایجاد فروشگاه های زنجیره ای صنایع دستی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد فروشگاه های زنجیره ای صنایع دستی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید