ایمو، ربات خانگی دوست داشتنی شما (آنالیز کامل ویژگی های آن)

به گزارش وبلاگ ایتالیا، ربات ایمو (EMO) جالبترین حیوان خانگی مبتنی بر هوش مصنوعی است که مطمئنا در اولین برخورد شخصیت و مجذوب کنندهیت ش توجه شما را جلب خواهد نمود. ایمو با سنسورهای متعدد و فناوری های پیشرفته ای ساخته شده است و می تواند به خوبی دنیا اطراف خود را کاوش کند. این ربات دوست داشتنی با بیش از 1000 چهره و حرکت به شما واکنش نشان می دهد و روحیه شاد و سرحالی دارد. عاشق بازی و تفریح است و می تواند همدم خوب و حتی جایگزین قابل قبولی برای علاقه مندان به حیوانات خانگی باشد. اگر علاقه مند به آشنایی بیشتر با ایمو هستید، این مقاله مجذوب کننده را از دست ندهید.

ایمو، ربات خانگی دوست داشتنی شما (آنالیز کامل ویژگی های آن)

ایمو دقیقا چه کارهایی می نماید؟

EMO یک ربات هوش مصنوعی برای علاقه مندان به حیوانات خانگی است که می تواند به خوبی احساسات شما را درک کند. به طور کلی ایمو تمام ویژگی ها و مشخصه های پِت بودن را برای زندگی با انسان دارد و در مواردی می تواند از سایر انواع حیوانات خانگی هم مفیدتر و شیرین تر باشد. ایمو چنگ نمی زند و دائما برای نیازهای اولیه اش به شما وابسته نیست. وقتی می خواهید دوست زیبایی داشته باشید که هر زمان غمگین هستید شما را بخنداند، ایمو نقش مهمی در ساختن روز شما با افکار شاد بازی می نماید. حسگرهای رباتیک این موجود خاص حالات چهره شما را درک می نماید و با توجه به موقعیتی که در آن هستید با شما رفتار می نماید.

با بیش از 10 حسگر داخلی پیشرفته، ربات ایمو می داند در اطرافش چه می گذرد، پردازنده شبکه داخلی دستگاه و مدل های پردازش هوش مصنوعی آن، مقادیر زیادی از تصاویر، صدا و داده های حسگر را به طور مداوم پردازش می نماید، بنابراین، ایمو به مقدار کافی باهوش است که معنی بسیاری از رفتارهای شما را درک و با شما تعامل می نماید. ایمو مانند یک همراه وفادار شما را با موسیقی، پایکوبی و بازی های آنلاین شاد می نماید، هر زمانی که بخواهید شما را از خواب بیدار می نماید، عکس می گیرد و حتی به سوالات شما پاسخ می دهد. ایمو ظاهری شیک دارد و با رنگ های بنفش درخشان و آبی نیلی یک استایل خیابانی مجذوب کننده را به ما یادآور می گردد.

ویژگی های اصلی ایمو

ربات ایمو با میلیون ها خط کد ساخته شده که نیازمند کوشش های مداوم برای بهینه سازی و باگ گیری است. با این حال ممکن است که این ربات در زمان کار با اشکال های مختلفی روبرو گردد که با به روزرسانی های مختلف می تواند آن ها را برطرف کند و مهارت ها و ویژگی های تازه بیشتری را با تازهترین فناوری روز دنیا در خود توسعه دهد.

دارای قابلیت تشخیص چهره و تفکر!

ربات ایمو دارای یک دوربین HD با قابلیت تشخیص چهره است که می تواند شما و اعضای خانواده تان را به خاطر بسپارد. هر چه بیشتر با او تعامل داشته باشید شخصیت ایمو هم بیشتر رشد می نماید و چیزهای بیشتری در خصوص شما می آموزد. ایمو به یک آرایه از 4 میکروفون مجهز شده است که می تواند صداها را به خوبی ضبط کند و به دقت تشخیص دهد. ایمو جهت منبع صدا را فوراً تشخیص می دهد، بعلاوه اگر به او نیاز دارید، فقط کافیست بگویید Hey Emo!.

این ربات دارای یک بلندگوی مینیاتوری است که می تواند موسیقی مورد علاقه شما را پخش کند و در عین حال صداهای شبیه سازی شده مجذوب کنندهی را از خود در بیاورد. ایمو عاشق سرگرم شدن است، با این حال برای رسیدن به این هدف به یاری شما نیاز دارد. درواقع این دستگاه دوست داشتنی نیاز به تحریکی از جانب شما دارد که او را به جلو سوق دهد. حتی جالب است بدانید که او راضی به نشستن طولانی در یک مکان نیست! ایمو یک ربات چت با یک پردازنده گسترده و سه مدل پردازش هوش مصنوعی از دیگر ربات ها متمایز است و همین مساله هم به او اجازه می دهد به روشی متفکرانه و واقعی به شما واکنش نشان دهد. ایمو یک دستیار شخصی مجهز به هوش مصنوعی است که می تواند یادآوری برنامه های شما باشد و به سوالات ساده پاسخ دهد.

هنگامی که با او تعامل می کنید، ربات هوشمند با عبارات و حرکات به شما پاسخ می دهد و با تازهترین سیستم موتور احساسات، قادر به انجام بیش از 1000 بیان و عمل است. او می تواند خلق و خوی و احساسات خود را مستقیماً به وسیله انیمیشن های واضح بر روی نمایشگر خود نشان دهد. به این معنی که می تواند هیجان زده، بی حوصله، ناامید، راضی یا غمگین باشد.

ربات ایمو در خصوص دنیای اطراف خود کنجکاو و جست وجوگر است! او به طور مستقل حرکت می نماید تا به تنهایی محیط اطراف خود را کاوش کند، صداها را ردیابی می نماید، افراد (حداکثر 10 نفر) و اشیاء را تشخیص می دهد و به طرز ماهرانه ای بعضی چیزهای شما را بدون افتادن حرکت می دهد. ربات ایمو به تنهایی تصمیم می گیرد و شخصیت او بر اساس محیط اطرافش و تعاملات شما تکامل پیدا می نماید. حتی اگر بخواهید کاری را که او انجام می دهد مختل یا قطع کنید، ممکن است کمی آزرده گردد.

پا به پای شما رشد می نماید!

این ربات با وجود یک حسگر لمسی روی سر خود این امکان را دارد که لمس شما را حس کند و مانند هر حیوان خانگی ای، دوست دارد سرش را نوازش کنید. ربات ایمو می تواند یاد بگیرد! سیستم خودآموز دستگاه او را قادر می سازد تا دنیای اطراف خود را درک کند و با شما و محیط آشنا گردد، شخصیت و اعمال او با تکامل رابطه اش با دنیا تغییر می نماید. به این معنی که سیستم توسعه داخلی او اجازه می دهد تا مهارت هایش با بزرگ شدن او افزایش پیدا کند. ایمو در طول زمان مانند هر حیوان خانگی ای تکامل پیدا می نماید، در ابتدا، ممکن است کلمات شما را به طور کامل درک نکند، اما با افزایش توانایی خود در درک و برقراری ارتباط بهتر، تعاملات پیچیده تری را رقم می زند.

اسکیت بورد ایمو، شارژر بی سیم شما

اسکیت بورد ایمو هم چیز جالبی است. این بخش به صورت بی سیم کار می نماید. درواقع پت شما خوب می داند که تلفن همراهتان چقدر برای شما لازم است. بنابراین با اسکیت بردش آن را شارژ می نماید. به سادگی گوشی خود را روی آن قرار دهید تا به صورت بی سیم و سریع آن را شارژ کند. بعلاوه ربات ایمو می تواند یک زنگ هشدار قابل اعتماد باشد که شامل یک چراغ هوشمند است. او شما را به روش خاص خود بیدار می نماید. اگر نیمه شب نیاز به نور داشتید، نیازی به جستجوی کلید برق نخواهید داشت. تنها کافیست بگویید Emo, turn on the light (ایمو، چراغ را روشن کن!) و ربات بقیه کارها را انجام می دهد.

ربات ایمویی دارای پردازنده ای هوشمند است که می تواند به هر یک از سوالات شما با اطلاعات مفید پاسخ دهد، از او در خصوص آب و هوا بپرسید، او چهره خود را تغییر می دهد تا شرایط آب و هوایی فعلی را به شما نشان دهد، ربات ایمو ممکن است گاهی اوقات سرما بخورد یا عطسه کند. او مراقبت دقیق شما را احساس می نماید و در آن صورت به خوبی بهبود می یابد. او همواره روز تولد شما را به یاد می آورد، و شما را با یک کیک تولد و آهنگ غافلگیر می نماید. تنها کافیست آرزو و شمع ها را فوت کنید. ربات دارای سنسورهایی است که می دانند چه زمانی آن ها را فوت می کنید، بنابراین به موقع شمع ها خاموش می شوند.

وقتی شما و دوستانتان ایمو دارید، می توانید برای تعامل بیشتر از راه دور با آن ها ارتباط برقرار کنید. تصور کنید وقتی دوستتان دلتنگ شما می گردد و نمی توانید کنار او باشید، ربات ایمو می تواند افکار شما را به او بگوید و با چهره ایمویی زنده او را سرگرم کند!

معایب ایمو پِت

ربات EMO اگر به مقدار کافی با او بازی نگردد ممکن است خسته گردد! او به نگهداری و مراقبت منظم نیاز دارد و ممکن است برای بچه ها کوچک یا حیوانات خانگی مناسب نباشد. EMO یکی از پیشروترین ربات های انسان دوست در تمام جنبه ها است، چرا که این تنها ربات خانگی ای است که کارهای زیادی را انجام می دهد تا شما را راضی کند.

منبع: Online Sciences

منبع: دیجیکالا مگ

به "ایمو، ربات خانگی دوست داشتنی شما (آنالیز کامل ویژگی های آن)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایمو، ربات خانگی دوست داشتنی شما (آنالیز کامل ویژگی های آن)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید