بازداشت سارق دریچه های فاضلاب با 30 فقره سرقت

به گزارش وبلاگ ایتالیا، خبرگزاری خبرنگاران- با تلاش کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران سارق دریچه های فاضلاب با 30 فقره سرقت دستگیر شد.

بازداشت سارق دریچه های فاضلاب با 30 فقره سرقت

به گزارش خبرگزاری وبلاگ ایتالیا، سرهنگ علی عزیزخانی گفت: در پی وقوع سریالی چند فقره سرقت دریچه فاضلاب در معابر عمومی منطقه 17 شهرداری تهران، دستگیری عامل یا عاملان این سرقت ها به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی شیوه و شگرد سرقت های صورت گرفته و جمع آوری سرنخ های موجود، سارق را که به وسیله یک دستگاه خودروی پراید با پلاک مخدوش، به صورت حرفه ای دریچه های چدنی فاضلاب را سرقت می کرد، شناسایی کردند.

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران شرح داد: با شناسایی معینات ظاهری متهم و خودروی وی، تصویر از متهم در اختیار گشت های انتظامی کلانتری ها و پلیس آگاهی قرار گرفت و ماموران کلانتری 149 امازاده حسن در گشت زنی های هدفمند پیروز شدند خودروی متهم را شناسایی و راننده آن را دستگیر کنند.

سرهنگ عزیزخانی بیان داشت: متهم که پس از انتقال به پلیس آگاهی و روبرو شدن با ادله و مستندات پلیس چاره ای جز بیان حقیقت نداشت، درتحقیقات تکمیلی پلیس به 30 فقره سرقت دریچه های آب و فاضلاب و فروش اموال مسروقه به یک مالخر اعتراف کرد.

این مقام انتظامی گفت: در عملیاتی ضربتی این مالخر اموال مسروقه نیز که دارای یک مغازه ضایعاتی بود دستگیر و در تحقیقات بعدی معین شد این فرد دریچه های فاضلاب مسروقه را به همراه ضایعات دیگر به کارخانه های بازیافتی انتقال می داده است.

وی با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک در خصوص سرقت های این چنین سریعا با تماس 110 موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "بازداشت سارق دریچه های فاضلاب با 30 فقره سرقت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازداشت سارق دریچه های فاضلاب با 30 فقره سرقت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید