خبرنگاران خدمات بلیط فروشی در حضور طرفداران ارومیه ای شفاف سازی شد

به گزارش وبلاگ ایتالیا، ارومیه- خبرنگاران- رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه گفت: نحوه بلیط فروشی لیگ ملت های والیبال با بهترین امکانات در حال اجرا است و این خدمت با حضور طرفداران شفاف سازی شد.

خبرنگاران خدمات بلیط فروشی در حضور طرفداران ارومیه ای شفاف سازی شد

به گزارش وبلاگ ایتالیا به نقل از شهرداری ارومیه، یاسر اسدپور با اشاره به وجود شائبه هایی در مورد فروش بلیت لیگ ملت های والیبال اضافه نمود: برای برطرف هرگونه ابهام و شائبه جمعی از جوانان و طرفداران معترض و گلایه مند به محل سازمان فاوا دعوت شدند و در برابر چشمان آنان مراحل فروش آنلاین بلیط مسابقات تشریح شد.

وی با بیان اینکه این جوانان به نمایندگی از سوی طرفداران حضور داشتند، اعلام کرد: ترافیک بسیار زیاد سایت بلیط فروشی بر همگان آشکار است و به این ترتیب امکان خرید بلیط از سوی تنها درصد کمی از کسانی که وارد سایت می شوند، وجود دارد و این امر باعث بعضی اعتراض ها و گلایه مندی ها شده است.

اسدپور با بیان اینکه شفاف سازی با دستور شهردار ارومیه و پیگیری های معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری و در حضور وی انجام شد، اضافه نمود: مهندسان انفورماتیک سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات در جهت حل مسائل با ارائه اسناد معتبر و آمار مراجعه نمایندگان در این جلسه به طرفداران شهر عاشقان والیبال پاسخ دادند.

به گزارش وبلاگ ایتالیا مسابقات هفته سوم لیگ ملت های والیبال به میزبانی ایران و در شهر ارومیه با حضور تیم های ایران، لهستان، روسیه و کانادا برگزار می گردد و نخستین مسابقه این هفته بین تیم های لهستان و روسیه در ساعت 15:30 امروز برگزار گردید.

در حالی که مسابقه ایران و کانادا قرار است از ساعت 18:30 شروع گردد، تماشاگران زیادی برای دیدن مسابقه خود را به سالن غدیر ارومیه رسانده اند و تعدادی از زنان تماشاگر هم که توانسته اند بلیت مسابقه را در روزهای گذشته تهیه نمایند، برای تماشای مسابقات وارد سالن شده اند.

سعید معروف، میلاد عبادی پور، مرتضی شریفی و محمدرضا حضرت پور چهار ارومیه ای فهرست 14 نفری تیم ملی ایران برای حضور در هفته سوم لیگ ملت های والیبال هستند.

این رویداد ورزشی با حال و هوای متفاوتی در ارومیه دنبال می گردد زیرا این شهر از یک سو برای نخستین بار تعدادی از این رقابت های مهم بین المللی را میزبانی می نماید و از سوی دیگر مردم علاقه مند این شهر به رشته والیبال با حساسیت بالا درخشش بازیکنان ملی پوش ارومیه ای را دنبال می نمایند.

موضوع میزبانی شهر ارومیه در هفته سوم لیگ ملت های والیبال در اواخر سال گذشته تصویب و نهایی شد و نخستین گام ها برای میزبانی باشکوه و بدون مشکل در این خصوص طی این مدت برداشته شد تا نام ارومیه در تاریخ این رقابت ها به یادگار بماند.

طی سال های گذشته تنها تهران به لحاظ شرایط فنی و استانداردهای برگزاری مسابقات، استحقاق میزبانی رقابت های بین المللی از جمله در حوزه والیبال را داشت و در چنین شرایطی ارومیه نخستین شهر به جز پایتخت به شمار می رود که لیگ ملت های والیبال را میزبانی خواهد نمود.

میزبانی شایسته این شهر در رقابت های موسوم به AVC CUP طی سال 1389 خاطره خوبی در ذهن والیبال دوستان آسیایی، ایرانی و ارومیه ای برجا گذاشت که همین امر تجربه بسیار خوبی برای رقابت های بزرگ تری چون لیگ ملت های والیبال محسوب می گردد.

پس از آن نیز رقابت های آسیایی دیگری به میزبانی ارومیه برگزار گردید که این شهر والیبال خیز با روسفیدی از آن بیرون آمد و نام پایتخت والیبال آسیا برای این شهر تبلور یافت.

7156/ 3072

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران خدمات بلیط فروشی در حضور طرفداران ارومیه ای شفاف سازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران خدمات بلیط فروشی در حضور طرفداران ارومیه ای شفاف سازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید