بازگشایی مسیر کرج، چالوس از جاده ای انحرافی

به گزارش وبلاگ ایتالیا، در روزهای گذشته، در پی بارش باران و به راه افتادن سیل در برخی از منطقه ها کشور، برخی از جاده ها مسدود شدند؛ از جمله جاده های شمالی کشور و جاده چالوس که با سیل گرفتگی و آب شستگی تخریب شده بودند و در پی تخریب و شکستگی بخشی از جاده چالوس، این جاده و آزادراه تهران - شمال مسدود شد.

بازگشایی مسیر کرج، چالوس از جاده ای انحرافی

غلام عباس بهرامی نیا در گفت وگو با ایسنا درباره شرایط محورهای شمالی شرح داد: در آزادراه تهران - شمال ریزش ها جمع آوری شده و تمام تلاشمان این است که تا خاتمه امروز بازگشایی گردد و اما نهایتا در بدترین شرایط تا فردا صبح بازگشایی انجام می گردد تا تردد در این مسیر از سر گرفته گردد.

وی درباره شرایط محور چالوس نیز با بیان اینکه در محور کرج - چالوس حداقل تا 10 روز دیگر طول می کشد که بازگشایی گردد، اظهار کرد: همکاران سازمان راهداری با 70 دستگاه ماشین آلات و 120 نفر نیروی انسانی به صورت شبانه روزی کار می نمایند که بتوانند هرچه سریع تر ریزش برداری ها را انجام دهند و هم بتوانند برای جاده ای که شکسته شده مسیر انحرافی ایجاد نمایند که ترافیک را برقرار نموده و بازگشایی انجام گردد.

مدیرکل بحران و تجهیز ماشین آلات سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای ادامه داد: اما آن قسمت از جاده که شکستگی و آب شستگی ایجاد شده و تاسیسات و تونل ها آسیب دیده، حداقل یک ماه زمان می برد که ترمیم گردد و به حالت اولیه برگردد. خسارت اولیه که به راه ها و ابنیه فنی و تاسیسات تونل وارد شده نیز برآوردی بالغ بر 300 میلیارد تومان است.

منبع: گردشبان

به "بازگشایی مسیر کرج، چالوس از جاده ای انحرافی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشایی مسیر کرج، چالوس از جاده ای انحرافی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید