خودرو

کابین هوشمند SUV استون مارتین هوش از سر کاربران پراند!، عکس

استون مارتین DBX707 نو با طراحی داخلی هیجان انگیز و رنگ بندی مجذوب کننده معرفی شد.

3 اردیبهشت 1403

قیمت ریرا و زمان عرضه آن مشخص شد

قیمت ریرا، زمان عرضه و امکانات آن معین شد. کراس اوور ایران خودرو به زودی و با یک قیمت رقابتی، به فروش خواهد رسید. ری را اولین کراس اوور ایران خودرو است که براساس پژو 2008 نسل دوم پیشرفته است. این خودرو از لحاظ قوای فنی قوی ترین و از لحاظ امکانات و تجهیزات...

2 اردیبهشت 1403

اهدای عضو با لامبورگینی ، فیلم

لامبورگینی از خودروی خاص خود در ناوگان پلیس ایتالیا رونمایی کرد. این ششمین خودرویی است که لامبورگینی به نیروی پلیس ایتالیا می دهد تا از آن برای جابه جایی اندام های اهدایی استفاده شود.

28 فروردین 1403

ابرخودروی تازه بوگاتی با طعم فرمول 1 ، عکس

بوگاتی بالاخره آزمایش های خود را روی نسخه تولیدی بولاید به پایان رساند. این هایپرخودروی قدرتمند و پیست محور به زودی به مشتریان تحویل داده خواهد شد. مالکان بوگاتی بولاید با این خودرو می توانند طعم رانندگی با خودروهای فرمول 1 را بچشند.

26 فروردین 1403

شاسی بلند مالی تویوتا به ایران رسید، عکس

یک شرکت واردکننده نو، نمونه های اولیه شاسی بلند مالی تویوتا را جهت اخذ مجوزهای شماره گذاری و عرضه به ایران آورده است. تویوتا کرولا کراس در دو تیپ بنزینی و هایبرید به گمرک بندر شهید باهنر بندرعباس آمده است.

14 فروردین 1403

یک پیشنهاد نوروزی هیجان انگیز:دیدار با سوسن و ثریا

ثریا روستایی پلکانی است، البته نه از نوع شلوغش مثل ماسوله. این روستا پیشنهاد ویژه برای تعطیلات نوروز است. روستایی در میانه دشتی سبز که خوشبختانه در نوروز نه شلوغ است و نه سرد.

11 فروردین 1403

هشدار نارنجی هواشناسی و تشدید بارش ها، مسافران از اتراق در حاشیه و بستر رودخانه ها پرهیز کنند

سازمان هواشناسی کشور در این باره خاطرنشان کرد: براساس نقشه های هواشناسی، تشدید فعالیت سامانه بارشی از روز یکشنبه پنجم فروردین تا دوشنبه ششم فروردین ماه خواهد بود که نوع مخاطره، بارندگی شدید، رعدوبرق، وزش بادشدید موقت، در نقاط مستعد تگرگ، در نقاط کوهستانی...

3 فروردین 1403

آمادگی استان سمنان برای اسکان 50 هزار نفر در هر شب در ایام نوروز

ایسنا/ براساس خبرهای واصله، آمادگی استان سمنان برای اسکان 50 هزار نفر در هر شب در ایام نوروز اعلام گشت.

29 اسفند 1402

طراحی خودرو اپل لو رفت، این ون بدون فرمان با صندلی هواپیما و تلویزیون داخلی است!

منبعی آگاه می گوید اپل در پی تولید ونی آینده نگرانه با تلویزیون داخلی و سیستم کاملا خودران بود. خبرگزاری بلومبرگ در گزارشی اختصاصی جزئیات ناگفته ای درباره خودرو لغوشده اپل که با نام پروژه تایتان شناخته می شد، فاش کرده است.

21 اسفند 1402

راهنمای سفر یک روزه به ابوظبی و برترین زمان سفر

ابوظبی، مرکز امارات متحده عربی، یک شهر پرانرژی و پرتحرک است که گردشگران را با فرهنگ و تاریخ خود جذب می نماید. این شهر با برج های خود، مساجد زیبا، بازارهای شلوغ و پارک های سبزش به شما تجربه ای فراموش نشدنی از سفری به خاطرسپردنی را ارائه می دهد. البته بیشتر...

12 اسفند 1402

کشف بزرگترین مار جهان با سری به اندازه سر انسان در اعماق! ، فیلم

بزرگترین مار جهان در حال که در اعماق جنگل های آمازون در کمین بود دیده شد. این ابر مار سه برابر وزن انسان وزن دارد و با 13 متر طول، سرش به اندازه سر انسان است. قطر این مار به اندازه لاستیک ماشین است.

5 اسفند 1402

چگونه با ماشین شخصی به قشم سفر کنیم؟

سفر به قشم با خودرو شخصی: هزینه سفر به قشم با خودرو شخصی چقدر است؟ چه نکات ضروری قبل از سفر به قشم با ماشین شخصی باید بدانیم؟

2 اسفند 1402

سلاح مرگبار باستانی که از دور دشمن را به آتش می کشید

یک دانش آموز پایه هشتم از استان انتاریو کانادا با اثبات پرتو مرگبار ارشمیدس، آن دانشمند جامع الاطراف یونان باستان، به حل و فصل یک بحث تاریخی دیرینه کمک کرد.

25 بهمن 1402

کشنده مان 2019 آنالیز شد

کشنده مان 2019 وارد کشور شد. محصولات شرکت MAN آلمان به ناوگان حمل و نقل کشور اضافه می شوند. مشخصات فنی این کشنده چیست و قیمت اش چه قدر است؟

21 بهمن 1402

تشدید فعالیت سامانه بارشی در کشور، هشدار هواشناسی به 31 استان

سازمان هواشناسی از تشدید فعالیت سامانه بارشی در برخی استان ها خبر داد و برای کشاورزان 31 استان کشور هشدار آسیب به نهاده ها و محصولات کشاورزی صادر کرد.

8 بهمن 1402

رنو با این خودرو به ایران باز می گردد!، عکس

دیجیاتو نوشت: براساس آن چه تا به امروز می دانیم، یکی از خودروسازان خصوصی کشور تصمیم به عرضه رنو سامسونگ XM3 گرفته است که در واقع همان رنو آرکانا است.

28 دی 1402

چرا به استانبول برویم؟

استانبول، به عنوان شهری اوراسیایی که پلی بین اروپا و آسیاست و شرق را به غرب می رساند، با جاذبه های خود می تواند یک بازدیدکننده را برای ماه ها مشغول نگه دارد. استانبول جایی است که قرن ها فرهنگ ها و سبک های زندگی مختلف را در خود جای داده و به همین دلیل به...

23 دی 1402

نحوه چیدمان ظروف در ماشین ظرفشویی؛ 5 نکات طلایی و کاربردی

اگر شما هم معتقدید که ماشین ظرفشویی ظرف ها را به خوبی تمیز نمی کند، سخت در اشتباه هستید! در صورتی که با نحوه چیدمان در این وسیله کاربردی آشنا باشید، این مشکل برای شما پیش نخواهد آمد. نحوه چیدن ظروف در ماشین بسیار آسان است. بااین وجود نکاتی درباره شیوه...

16 آذر 1402

آریزو 5 برقی سایپا با نشان سینوگلد معرفی گردید ، نسخه تاکسی آریزو 5 برقی در سایپا

آریزو 5 برقی سایپا سدانی است که با نشان تجاری Sinogold Junxing (骏行) قرار است به فروش برسد. این خودرو که هیچ تفاوتی با چـری آریزو 5 برقی مدیران خودرو ندارد، قرار است صرفاً با کاربری تاکسی به وسیله سایپا به فروش برسد.

23 آبان 1402

راهنمای تشخیص دلیل صدای زیاد و غیر عادی ماشین لباسشویی

مشکل صدای ماشین لباسشویی هنگام آبگیری به مواردی اشاره دارد که در زمان وقوع عملیات آبگیری در ماشین لباسشویی، صداهای غیرعادی، ناخوشایند و یا نگران کننده ای ایجاد می گردد. این صداها ممکن است از منابع مختلفی ناشی شده باشند و نشان دهنده مسائل مختلف در دستگاه...

19 مهر 1402
تعداد: (193)