باز بوی ماه مدرسه آمد...

به گزارش وبلاگ ایتالیا، خبرنگاران/البرز مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: فعلا حضور 50 درصدی دانش آموزان در کلاس های درس قطعی شده و به مرور به تعداد دانش آموزان اضافه می گردد.

باز بوی ماه مدرسه آمد...

سالار قاسمی در گفت وگو با وبلاگ ایتالیا با اشاره به حضوری شدن کلاس های درس مدارس ابتدایی و متوسطه اول از امروز (یکم آذرماه)، اظهار کرد: با این اوصاف، دیگر تمام دانش آموزان استان می توانند در فرایند چهره به چهره با معلمان آموزش ببینند.

وی ادامه داد: از اول مهرماه کلاس های مدارس روستایی و هنرستان ها و از 15 آبان ماه هم کلاس های مدارس متوسطه دوم به شکل حضوری برگزار می شد.

وی شرح داد: البته شرایط و نحوه حضور دانش آموزان در کلاس های حضوری منوط به تصمیم اولیای مدرسه، امکانات و فضای کلاس های درس است.

وی تاکید نمود: طبق برنامه ریزی اجرا شده، از امروز حدود نیمی از دانش آموزان البرز یک روز در میان در مدارس حضور یافته و بقیه به صورت غیرحضوری مباحث کلاس های آموزشی دنبال می نمایند.

قاسمی ابراز کرد: در تمامی کلاس های حضوری حفظ فاصله یک و نیم متری دانش آموزان و استفاده از ماسک لازم است چون سلامت آینده سازان کشور از هر چیز مهمتر است.

وی ادامه داد: فعلا حضور 50 درصدی دانش آموزان در کلاس های درس قطعی شده و به مرور به تعداد دانش آموزان اضافه می گردد.

این مسئول افزود: از ابتدای شروع سال تحصیلی تا کنون، 20 درصد دانش آموزان البرزی در مدارس حضور یافته اند.

قاسمی در مورد شرایط واکسیناسیون دانش آموزان هم گفت: تا کنون بیش از 93 درصد دانش آموزان بالای 12 سال استان دز اول واکسن کرونا را دریافت نموده اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "باز بوی ماه مدرسه آمد..." امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باز بوی ماه مدرسه آمد..."

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید