باند جیب برهای اتوبوس های تندرو متلاشی شد

به گزارش وبلاگ ایتالیا، تهران (پانا) - سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری تهران عظیم از انهدام باند سه نفره جیب بران اتوبوس های بی آر تی خیابان انقلاب اطلاع داد.

باند جیب برهای اتوبوس های تندرو متلاشی شد

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ اردشیر نادری در مورد جزییات دستگیری این دزدان ،گفت: با مراجعه تعدادی از شهروندان به کلانتری نامجو در مورد سرقت تلفن همراه و وجوه نقدشان در ایستگاه بی آر تی، تیمی از ماموران کلانتری شناسایی و دستگیری دزد یا دزدان را در دستور کار قرار دادند.

وی با بیان اینکه در آنالیز پرونده ها معین شد که سرقت ها در ایستگاه بی آر تی رخ داده است، ادامه داد: بر اساس اطلاعات به دست آمده سرقت ها توسط سه مرد جوان صورت گرفته بود.

سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری تهران با بیان اینکه تعدادی از مال باختگان توانسته بودند، چهره دزدان را به خاطر بسپارند توضیح داد: دزدان از شلوغی اتوبوس سوء استفاده می کردند و با تنه زدن و همکاری با یکدیگر اموال شهروندان را از جیبشان سرقت می کردند.

وی گفت: گشت زنی های محسوس و نامحسوس توسط ماموران عملیات کلانتری نامجو شروع شد تا اینکه ماموران، دزدان را هنگام پرسه زنی مشاهده و نسبت به بازداشت آنها اقدام کردند.

سرهنگ نادری با بیان اینکه تا کنون تعدادی از مالباختگان چهره دزدان را شناسایی کردند، اضافه نمود: متهمان در کلانتری به 20 فقره سرقت با همکاری یکدیگر اعتراف نموده اند و هر سه دزد به مرجع قضایی معرفی شدند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "باند جیب برهای اتوبوس های تندرو متلاشی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باند جیب برهای اتوبوس های تندرو متلاشی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید