بانک تجارت در آبانماه چقدر وام قرض الحسنه داد؟

به گزارش وبلاگ ایتالیا، بانک تجارت با وجود آنکه در آبانماه بیش 116 هزار میلیارد تومان سپرده قرض الحسنه ریالی و ارزی دریافت نموده، تنها 495 میلیارد و 200 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه پرداخت نموده که این مبلغ 42 درصد سپرده های دریافتی را شامل می گردد.

بانک تجارت در آبانماه چقدر وام قرض الحسنه داد؟

به گزارش وبلاگ ایتالیا، آنالیز فعالیت بانک تجارت نشان از آن دارد که این بانک در آبان ماه سال جاری 261 هزار و 982 میلیارد و 660 میلیون و 400 هزار تومان سپرده دریافت نموده که بیشترین میزان سپرده های دریافتی در این دوره مربوط به سپرده های قرض الحسنه جاری ریالی، سپرده های کوتاه مدت و سپرده های قرض الحسنه پس انداز ریالی بوده است. در همین مدت میزان سپرده های تسویه شده برابر با 257 هزار و 651 میلیارد و 335 میلیون تومان بوده که بیشترین میزان سپرده های تسویه شده مربوط به سپرده های قرض الحسنه ریالی، سپرده های کوتاه مدت و سپرده های قرض الحسنه پس انداز ریالی بوده است.

نکته قابل توجه آن است که در آبان ماه بیشترین میزان سود سپرده های سرمایه گذاری شده مربوط به سپرده های بلندمدت یکساله و سپرده های کوتاه مدت بوده است که مجموع سود سپرده های سرمایه گذاری از ابتدای سال جاری با بیش از 90 درصد مربوط به سپرده های کوتاه مدت و سپرده های بلندمدت یکساله بوده است.

حال با توجه به آنکه این بانک توانسته در دوره یک ماهه آبان ماه بیش از 261 هزار میلیارد تومان سپرده دریافت کند، در مجموع فقط 66 هزار و 535 میلیارد و 954 میلیون و 200 هزار تومان تسهیلات ارائه نموده که بیشترین حجم آن مربوط به مشارکت مدنی، فروش اقساطی و خرید دین بوده است. در همین دوره یک ماهه، بانک تجارت به وسیله ارائه تسهیلات درآمدی در حدود 1439 میلیارد و 696 میلیون و 400 هزار تومان داشته که بیشترین درآمد این بانک از ارائه تسهیلات مربوط به مشارکت مدنی، فروش اقساطی و خرید دین بوده است.

لازم به شرح است که بانک تجارت در آبان ماه سال جاری 64 هزار و 821 میلیارد و 548 میلیون و 100 هزار تومان به عنوان بازگشت تسهیلات وصول نموده و بیشترین میزان وصولی این بانک در دوره یک ماهه آبان ماه مربوط به تسهیلات فروش اقساطی، مشارکت مدنی و خرید دین بوده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بانک تجارت در آبانماه چقدر وام قرض الحسنه داد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانک تجارت در آبانماه چقدر وام قرض الحسنه داد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید